مرکز فروش عمده مسواک هتلی در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش عمده مسواک هتلی این توانمندی را دارد تا با تامین و فروش انواع محصولات بهداشتی هتلی میزان فروش خود را به حداکثر رسانده و نامی نیک در سطح کشور به ثبت رساند.

 

مسواک هتلی ارزان

   مسواک هتلی ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش عمده مسواک هتلی ، با توجه به نیاز ضروری هتل داران به ملزومات بهداشتی هتلی از جمله مسواک هتلی ناچار به خرید این محصول در تیراژ بالا می باشند و از آنجاییکه این محصول به تعداد مکرر در طی روز مورد استفاده قرار می گیرد تهیه و خرید آن از جمله موارد ضروری می باشد.بر این اساس این گروه تولیدی اقدام به تولید و تامین مسواک هتلی با سطوح کیفیتی بسیار بالا نموده است که هم در رعایت بهداشت دهان و دندان مهمانان هتل ها نقش بسزایی داشته باشد و هم در بالا بردن سطح بهداشت شخصی و اجتماعی تاثیری مثبت داشته باشد.


مرکز فروش عمده مسواک هتلی در ایران

مرکز فروش عمده مسواک هتلی در ایران

باتوجه به اینکه هتل ها سالانه و در ایام پیک پذیرای تعداد کثیری از مسافران و توریستها از نقاط مختلف دنیا و کشور می باشند تهیه و خرید ملزومات بهداشتی هتلی هم باید به صورت انبوه و در تیراژ بالا در برنامه کاری هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی قرار گیرد.

همچنین استفاده از این محصول بهداشتی هم در این ایام، در مراکز درمانی و بهداشتی و بیمارستان ها هم ضرورت پیدا کرده است و تهیه و خرید این محصول به صورت عمده در دستورکار مسئولین خرید بیمارستان ها باید گنجانده شود تا از شیوع بیماری های واگیردار جلوگیری به عمل آید.

 مرکز فروش عمده مسواک هتلی در ایران


فروش آنلاین مسواک هتلی

  فروش آنلاین مسواک هتلی

امروزه با توجه به گسترش علم نوین و استفاده از تکنولوژِی تجارت الکترونیک بیشتر مردم تمایل دارند تا داد و ستد ها و تراکنش های مالی خود را به صورت انلاین و در فضای مجازی انجام دهند. بر این اساس این گروه تولیدی به عنوان مرکز فروش عمده مسواک هتلی اقدام به راه اندازی وبسایت اینترنتی و تشکیل کانالهای اجتماعی مجازی نظیر تلگرام و اینیستاگرام نموده است تا متقاضیان خرید محترم بتوانند پس از بررسی ویژگی های محصول و حصول اطمینان از استاندارد بودن آن اقدام به سفارش آن نموده و در اسرع وقت و کوتاهترین زمان ممکن اقدام به خرید آن نمایند.

 

فروش آنلاین مسواک هتلی

 


کارخانه تولید مسواک هتلی

  کارخانه تولید مسواک هتلی

مسواک های ساخت ایران عموما در شرکت هایی تولید می شوند که محصولات دیگر پلاستیکی را نیز در سبد کالای خود دارند.به دلیل نیاز به اخذ مجوز های لازم از وزارت بهداشت برای تولید مسواک تعداد تولید کنندگان مسواک در ایران محدود است.اما همین شرکت های محدود، تنوع محصول بالایی دارند و شما می توانید در هر رنج مسواک از میان دسته ای از محصولات مرتبط مسواک مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانه تولید مسواک هتلی


تولید کننده مسواک هتلی

تولید کننده مسواک هتلی

مدل های معمول و کلاسیک مسواک هم دسته بندی خاص خود را دارند. در کل مسواک های این مجموعه به ۲ دسته ارزان قیمت یکبار مصرف و معمولی دسته بندی می شوند. مدل های ارزان قیمت که به هتلی هم شهره هستند.چون از مواد ارزان قیمت تری استفاده می کنند که مدت زمان کوتاه تری قابلیت استفاده دارد.

قیمت آن ها مدل های معمول کاهش قیمت دارد. مدل های کلاسیک هم در بازار مشخصات خود را دارند.هر چند به صورت معمول از برس های مدیوم یا متوسط در تولید این مسواک ها استفاده می شود.


فروش عمده مسواک ارزان

فروش عمده مسواک ارزان

در این بخش لازم است این نکته را متذکر شویم که با توجه به اینکه مسواک های هتلی در تیراژ بسیار بالا و به صورت انبوه مورد سفارش قرار می گیرند از قیمت های مقرون به صرفه تری هم برخوردار هستند.قیمت عمده این محصول هتلی نسبت به قیمت تکی و خرده آن بسیار ارزان می باشد

 فروش عمده مسواک ارزان
خرید عمده مسواک هتلی

خرید عمده مسواک هتلی

در وضعیت امروز جامعه و با افزایش قیمت ارز مسواک های ایرانی از قدرت رقابت قیمتی با مدل های وارداتی برخوردار شده اند. در گذشته مسواک های ارزان قیمت چینی بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص می داد.

اما با رقابتی شدن قیمت ها در کنار کیفیت مناسب تر مسواک های ایرانی این چرخه در حال تغییر به سمت مسواک های تولید داخل است.مسواک های ایرانی بخش بزرگی از بازار حتی در کشور های همسایه را فتح می کنند.

 خرید عمده مسواک هتلی
پخش عمده مسواک و خمیر دندان

 پخش عمده مسواک و خمیر دندان

این گروه تولیدی با داشتن کارشناسان فعال و خبره در بخش اجرایی کارخانه این توانمندی را دارد تا مسواک های تولید شده خود را با کیفیتی هرچه تمامتر به صورت عمده تقدیم حضور هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی و همچنین مسئولین مراکز بهداشتی و درمانی نماید.

3 دیدگاه در “مرکز فروش عمده مسواک هتلی در ایران

  1. سلام لطفاً ليست قیمت مسواک ها برایم ارسال بفرمائید متشکرم
    پخش لوازم آرایشی و بهداشتی هستم

    1. سلام وقت بخیر لطفا جهت هماهنگی و استعلام قیمت با شماره 09144136560 در واتساپ در ارتباط باشید تا راهنمایی کامل و جامع رو دریافت کنید

    2. سلام وقت بخیر لطفا جهت هماهنگی و استعلام قیمت با شماره 09144136560 در واتساپ یا روبیکا در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *