برترین مرکز فروش حوله هتلی زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله هتلی با بهره گیری از فناوری های نوین و تجهیزات پیشرفته کارخانه ای اقدام به تولید حوله سفید هتلی با ویژگی بارز بسیار نموده است که در ادامه به بررسی امتیازات مثبت این محصول می پردازیم.

خرید حوله سفید هتلی

خرید حوله سفید هتلی

حوله هتلی بافته شده از نخ  100 %  پنبه خالص (کتان ) با قابل شستشو فراوان می باشد  با توجه به اینکه اغلب مشتریان این شرکت مراکز اقامتی و هتل ها می باشند که نیاز به شستشوی مداوم و بالایی دارند حاشیه بالا و پایین حوله بصورت کجراه سفارشی باقته می شود و همچنین دور تا دور حوله با نواری از جنس خود حوله با نخ سه لایه پلی استر دور دوز می گردد .

 


برترین مرکز فروش حوله هتلی زرین ساپ

برترین مرکز فروش حوله هتلی زرین ساپ

 

حوله هتلی از جمله لوازم ضروری هر هتلی می باشد چرا که در هتل بهداشت مساله مهمی به شمار می رود و دید مسافرین را نسبت به هتل تعیین می نماید. گروه تولیدی زرین ساپ با چندین سال حضور در عرصه تولید حوله های هتلی یکی از باسابقه ترین مرکز تولید کننده این عرصه می باشد. حوله های دستی، استخری ، حمامی و تن پوش با انواع نخ های 100% پنبه به مشتریان عزیز عرضه می گردد.

حوله های هتلی با لوگوی موردنظر با بهترین کیفیت و قیمت مناسب قابل تولید هستند. به سبب اعتماد ایجاد شده و کیفیت ممتاز محصولات حوله زرین ساپ ، بسیاری از هتل های تراز اول کشور مشتریان همیشگی این گروه تولیدی هستند.

 


تولید کننده حوله هتلی

تولید کننده حوله هتلی

تولید کننده حوله هتلی زرین ساپ نسبت به تعداد اتاق ها، تعداد مراجعین ، ستاره هتل و … اقدام به تامین تجهیزات بهداشتی هتلی از جمله حوله سفید هتلی نموده است.معمولا تمامی هتل ها چه دو ستاره و چه پنج ستاره دوست دارند حوله خریداری شده با لوگوی هتل شان باشد. بر این اساس حوله زرین ساپ این امکان را برای هتل داران فراهم نموده است تا با درج لوگوی اختصاصی هر هتل اقدام به تولید این محصول در تیراژ بالا را نماید.  


تولید کننده بهترین حوله هتلی

تولید کننده بهترین حوله هتلی

 

در هنگام بهره مندی از فروش حوله هتلی باید به این نکته توجه داشته باشید که نوع نخ از رینگ درجه یک با کیفیت بسیار عالی می باشد.نوع رنگ موجود در بازار، رنگ مستقیم است و کلیه محصولات تولید شده حوله با رنگ ری اکتیو می باشد که در مقابل شستوشو بسیار مقاوم می باشد.در اثر شستوشوی مداوم رنگ حوله تغیر نمی کند و سفیدی و درخشندگی اولیه را حفظ می کند.با توجه به این که حوله زیرپایی بیش تر از سایر حوله ها تحت فشار می باشد این تولیدی با حوله با تراکم 21 و بالاتر اولین و تنها تولید کننده این محصول در ایران میباشد.


بهترین مارک حوله هتلی

 بهترین مارک حوله هتلی

مرکز فروش حوله هتلی زرین ساپ برای تکمیل و رنگرزی حوله ها از روش های مختلفی استفاده می نمایند. این مرکز تولیدی معمولا از یکسری نرم کننده در حین رنگرزی بهره می گیرند که حالت نرمی و  پُفی به حوله ها می دهد. این امر سبب می شود تا حوله بعد از رنگرزی مقداری حالت چربی به خود گرفته و آبگیری آن کم شود. به همین دلیل بهتر است حوله ها قبل از استفاده شسته شوند.

 

فروش عمده حوله سفید هتلی

فروش عمده حوله سفید هتلی

 

لبه های حوله دارای دوخت ویژه هتلی که تماما با دستگاه های ویژه جهت ماندگاری بیشتر حوله انجام می شود. کلیه محصولات حوله ای دارای ضمانت حفظ لطافت پس از شست و شو،عدم پررزدهی، ثبات رنگ می باشد. کلیه سفارشات هتل ها در رنگ ها و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود. لوگو هتل ها بر روی حوله اجرا می شود.نوع نخ رینگ درجه یک می باشد.تراکم ها 17 و 19 و 21 می باشد.نوع رنگ “ری اکتیو” می باشد.



شست وشوی حوله هتلی

شست وشوی حوله هتلی

 آب گرم باعث می شود حوله های سفید هتلی حالت چرکی کمتری به خود بگیرند ولی در عوض سبب زرد شدن زود هنگام حوله ها نیز می شود. پس بهتر است حوله های هتلی با آب ولرم یا سرد شستشو داده شوند.  حوله زرین ساپ آمادگی خود را جهت تامین و تولید انواع حوله های هتلی با لوگوی اختصاصی هتل اعلام می دارد. 

 

نکات مهم در انتخاب حوله هتلی

نکات مهم در انتخاب حوله هتلی

 
  • حوله ها نیاید چند بار مصرف باشند.
  • حوله ها باید آب را به خوبی جذب کنند.
  • حوله باید ضد باکتری باشد.

البته این تنها چند مورد مختصر درباره حوله های هتلی هستند، البته اگر حوله ها اندازه متوسطی داشته باشند هم راحت تر جمع می شوند و هم به راحتی شسته می شوند. از‌ مهم ترین نکات تازه و بدون چروک بودن حوله ها در هتل است که اگر خیس وچروکیده باشند مشتریان دلخور خواهند شد. از طرفی هم هتل دار ها سعی می کنند حوله های با کیفیتی که سریع خشک می شوند را برای هتل خود تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *