تولید حوله هتلی به صورت عمده و ارزان

تولید حوله هتلی در مجموعه زرین ساپ با توجه به سفارش بالای هتل داران از رونق خوبی برخوردار است. دلیل این رونق مثبت کیفیت عالی و استفاده از بهترین مواد و متریال می باشد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا شما را با ویژگی های و نحوه خرید و سایر خصوصیات حوله هتلی آشنا سازیم.

 

حوله هتلی ارزان

معمولا پیچیدگی شرایط اقتصادی در کشور  فروش محصولات با کیفیت و ارزان قیمت را برای تمامی خریدارران عمده مقدور ننموده است و به قدری در چند سال اخیر شاهد افزایش قیمت مواد اولیه و متریال مورد استفاده برای تولید حوله هستیم که امروزه خرید حوله هتلی با ارزانترین قیمت تقریبا امری محال به نظر می آید. مجموعه تولید کننده زرین ساپ در فرایند تولید و قیمت گذاری محصولات خود از سیاست علمی و اقتصادی روز بهره میگیرد. حوله هتلی ارزان که پر فروش ترین محصول زرین ساپ می باشد امروزه با تعداد بالایی از طریق سایت قابل سفارش می باشد.

 

تولید حوله هتلی

تولید حوله هتلی به صورت عمده

چون بیشتر هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی خواهان تیراژ بالایی از حوله های هتلی هستند تولید این محصول با توقفی مواجه نمی گردد. قابلیت تولید حوله هتلی در مجموعه تولید کننده زرین ساپ بالاست .این مجموعه حرفه ای با مجهز نمودن کارخانه خود به پیشرفته ترین دستگاهها و ماشین آلات صنعتی پروسه تولید را بدون عیب و نقص طی می نماید. به آیتم هایی از جمله الیاف حوله ها رنگ و طرح و دوخت آنها در مجموعه زرین ساپ توجه ویژه ای نشان داده می شود که این شیوه از عملکرد،  تنها مختص زرین ساپ می باشد.

 

 

حوله هتلی ارزان زرین ساپ

حوله هتلی ارزان زرین ساپ

حوله های ارزان قیمت مجموعه تولید کننده زرین ساپ محبوبیت خاصی میان خریداران دارند چون این حوله ها علاوه بر قیمت ارزان از سطح کیفی بالایی برخوردارند و این موضوع نگرانی خریداران را در مورد کیفیت و جنس حوله خریداری شده از برند زرین ساپ رفع می کند. حوله هتلی ارزان محصولی بسیار مناسب برای تمام هتلداران می باشد. انواع حوله های هتلی با قیمتی مناسب تر از بازار در این مجموعه معتبر عرضه می شوند و امکان ثبت سفارش آنها از شهر های مختلف کشور وجود دارد.

 

فروش حوله هتلی

فروش حوله هتلی

فروش حوله هتلی در این ایام که به اواخر سال نزدیک می شویم به صورت عمده و بدون هیچ کم و کاستی صورت می پذیرد. امروزه تولید کنندگان نیز عملکرد فروش محصولات را به صورت حرفه ای پیش می برند و ما شاهد فروش حوله هتلی و سایر انواع حوله ها در مجموعه تولید کننده زرین ساپ هستیم. توجه داشته باشید که مجموعه زرین ساپ برای راحتی بیشتر مشتریانی که از اقصی نقاط کشور نسبت به خرید اقدام می نمایند سایت های خرید اینترنتی را طراحی نموده است.

 

 

قیمت حوله هتلی

قیمت حوله هتلی

مجموعه تولید کننده زرین ساپ همواره با رعایت اصل اعتدال و میانه روی همواره قصد دارد تا انواع توان های مالی خریداران را در نظر بگیرد. البته لازم به توضیح می باشد که نوع نخ حوله که ممکن است اپن یا رینگ باشد در قیمت تمام شده حوله هتلی تاثیر دارد. حوله های نخ اپن از نرمی و لطافت کمی برخوردارند و قیمت آنها معمولا در رنج های کمی تعیین می شود ولی حوله های نخ رینگ بسیار نرم و لطیف بوده و طبیعتا دارای قیمت های بالایی نیز هستند. خرید عمده حوله هتلی از این مجموعه معتبر فرصت استثنایی برخورداری از سود بالا را برای تک تک مشتریان به وجود آورده است و این نکته ای است که همواره برای آنها رضایت بخش می باشد.

 

خرید حوله هتلی قیمت مناسب

خرید حوله هتلی در تیراژ بالا

پذیرش مهمانان هتل ها در هر بازه زمانی خصوصا در ایام پیک مانند نوروز و تابستان امری مداوم و مستمر می باشد. همچنین تهیه و خرید حوله های هتلی نباید برای هیچ کدام از هتلها متوقف شود زیرا هر گونه کاستی در ارائه خدمات هتلداری موجب سلب اعتماد مسافران هتل ها شده و احتمال این که در اقامت های بعدی هتل شما را انتخاب نکنند زیاد است. به همین دلیل برای اینکه در تهیه و خرید حوله های هتلی با هیچ کمبودی مواجه نشوید توصیه ما به شما انتخاب تولید کننده زرین ساپ می باشد تا همواره با آن مجموعه معاملات و تعاملات دائمی و طولانی مدتی  داشته باشید.

 

 

خرید حوله های هتلی

تولیدی حوله هتلی

تولید حوله هتلی در مجموعه زرین ساپ با در نظر گرفتن ابعاد و اندازه سفارشی صورت می پذیرد و مدیران این مجموعه استفاده از نخ پنبه خالص  را در تولید حوله های هتلی لحاظ نموده اند.چون هر گونه حساسیت مواد اولیه حوله ها موجب بروز مشکلات پوستی در مصرف کنندگان می شود و نارضایتی آنها را به همراه دارد. تولیدی حوله هتلی زرین ساپ به عنوان یک عامل مهم و تاثیر گذار در امر تولید محصولات هتلی توانایی تامین حوله های هتلی و سایر محصولات هتلی را از قبیل شامپو و صابون و حوله و دمپایی یکبار مصرف هتلی را داشته است

 

خرید حوله هتل

خرید حوله هتلی

خرید حوله هتلی در مجموعه زرین ساپ در تیراژ های بالا انجام می گیرد که هیچ محدودیت زمانی و مکانی را شامل نمی شود. حوله های هتلی زرین ساپ به صورت اینترنتی ثبت سفارش می شوند. این گروه تولیدی با دریافت نکته نظرات مشتریان و با در اختیار قرار دادن لیست قیمت های محصولات هتلی همواره می کوشد تا با اعمال مقرون به صرفه ترین قیمت ها خریدی متمایز و منحصر به فرد را برای تمامی خریداران رقم بزند. برای اطلاع از لیست قیمت حوله های هتلی به لینک  قیمت محصولات هتلی مراجعه نمایید.

 

پخش عمده حوله تبریز

 تولید حوله هتلی به صورت عمده

تصویر مثبتی که مجموعه تولید کننده زرین ساپ در ذهن مشتریان ایجاد کرده است و دیدگاه آنها را نسبت به مجموعه های ایرانی تغییر داده است کاملا موفقیت آمیز می باشد. تمام انواع حوله های هتلی در این مجموعه مدرن و پیشرفته تولید می گردند و هیچ گونه محدودیتی برای ثبت سفارشات شما مشتریان عزیز وجود ندارد. کارکنان فعال بخش تولید مجموعه زرین ساپ تاثیر مفیدی بر سرعت عمل این مجموعه داشته اند. سفارشات مشتریان از کشور های مختلف دنیا نیز در سریع ترین زمان ممکن در این مجموعه تولید می گرد.

 

 

خرید حوله سفید هتلی

خرید حوله سفید هتلی

حوله هتلی لوگودار نوعی از حوله های تبلیغاتی به شمار می آیند که به رنگ سفید و با چاپ و بافت و یا گلدوزی لوگو روی حوله انجام می گیرد این نوع از حوله های مختص هتل ها و سالن های زیبایی و مراکز اسپا می باشد که در صورت بروز هر گونه تیرگی و لکه به سرعت مشخص شده و حوله دیگری جایگزین آن شود. حوله سفید هتلی را می توان در هر اتاق از هتل ها و مراکز اقامتی مورد استفاده قرار داد و به صورت گروهی و با سایر حوله های هتلی مورد شست و شو قرار داد.

 

کارخانه تولید حوله پنبه ای

 کارخانه تولید حوله پنبه ای

در کل حوله‌هایی که از جنس پنبه هستند جذب آب بهتری دارند. دلیل آن هم این است که پنبه تا ۲۵ برابر وزن خود آب جذب می‌کند. حوله‌هایی که در آن‌ها ۱۰۰ درصد پنبه به کار برده شده است بسیار نرم و آبگیر خواهند بود اما اگر درصدی از الیاف مصنوعی به آن‌ها اضافه شود عمر بیشتری خواهند داشت. معمولا حوله‌هایی که به طور روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم از جنس پنبه هستند. این حوله‌ها گزینه‌ مناسبی برای هتل ها خواهند بود، زیرا هم نرم هستند و هم باکیفیت. حوله های تولید شده توسط مجموعه زرین ساپ، از جنس 100 درصد پنبه می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قدرت جذب چشمگیری نیز دارند. نکته دیگر در رابطه با حوله های هتلی قابلیت دو رو آبگیر بودن آنهاست که قابلیت جذب آن‌ها را بسیار بالاتر می برد.

 

 

حوله هتل ارزان

حوله هتلی ارزان

هتلداران که حوله های هتلی را به عنوان یک محصول خدماتی کاربردی خریداری می نمایند به دنبال مجموعه ای هستند که با قیمتی ارزان تمام انواع حوله ها را خریداری نمایند .مجموعه تولید کننده زرین ساپ که همواره محصولاتی ارزان قیمت را با کیفیت تضمین شده خدمت مشتریان عرضه می نماید تا به امروز همکاری های طولانی مدتی با اغلب هتلداران در کشور داشته است .تمام معاملات در این مجموعه موفقیت آمیز و به نفع خود هتلداران به سرانجام رسیده است و امروزه نیز می توان از طریق سایت اینترنتی نسبت به سفارش حوله هتلی ارزان قیمت اقدام نمود .

 

ابعاد حوله های هتلی

ابعاد حوله های هتلی

ابعاد و وزن حوله های هتلی که گروه تولیدی حوله زرین ساپ اقدام به تولید آنها در وزن های مختلف می نماید به شرح جدول زیر می باشد. لازم به توضیح می باشد که چهار ردیف اول مربوط به حوله های دستی و دو ردیف بعدی مربوط به حوله های حمامی و ردیف آخر مربوط به حوله تن پوش می باشد.

ابعاد حولهوزن
30*4060
40*70150
40*90200
40*80170
80*140550
80*130500
تن پوش 1251250

 

 

حوله سفید هتلی تن پوش

حوله تن پوش هتلی

حوله های تن پوش هتلی به جهت اینکه تمام قسمت های بدن را می پوشاند و ارتباط مستقیم با سطح پوست افراد دارد می بایست از نرمی و لطافت خاصی برخوردار باشد. نوع نخ استفاده شده در تولید حوله های تن پوش اکثرا از 20 تکلا و 20 دولا و 30 دولا می باشد. انتخاب  نوع حوله خریداری شده برای هتل ها بسته به درجه کیفی هتل دارد .برخی از هتل های لوکس و مجلل تمام انواع حوله های هتلی از قبیل حوله تن پوش هتلی حوله حمامی حوله استخری حوله دستی و … را به صورت عمده از تولید کنندگان خریداری می نمایند و در زمان اقامت مسافران در اختیار آنها قرار می دهند . مطمئنا خدمات ویژه یک هتل برای تمام مسافران رضایت بخش می باشد و خاطره ای به یاد ماندنی را به جا می گذارد .

 

حوله دستی هتلی

حوله دستی هتلی

حوله دست هتلی در ابعاد و اندازه های کوچک تولید می شوند. حوله دستی هتلی در دسته بندی حوله های بسیار کاربردی قرار دارد و یکی از آیتم ها و عناصر اصلی در هر اتاق از هتل ها به شمار می روند. این محصول اغلب به صورت تبلیغاتی نیز سفارش داده می شود که چاپ یا گلدوزی لوگو بر روی حوله انجام می گیرد. الیاف نخ پنبه خالص به کار رفته در حوله دستی درجه یک مجموعه زرین ساپ رضایت خاطر مشتریان متعددی را جلب نموده است و تمایل آنها را برای خرید عمده از مجموعه زرین ساپ بالا برده است .

 

 

 

 

 

 

حوله یکبار مصرف هتلی

حوله یکبار مصرف هتلی

حوله یکبار مصرف هتلی برای رعایت بهداشت عمومی اغلب در مکان هایی مانند آرایشگاه ها و سالن ها و کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه تولید محصولات یکبار مصرف رعایت نکات بهداشتی را به بهترین شکل، ممکن نموده است. در موارد عمومی در هتل ها که ضرورت رعایت نکات بهداشتی بیش از پیش احساس می شود و حوله یکبار مصرف و دمپایی های یکبار مصرف به صورت عمده توسط اغلب هتلداران خریداری می شود.

 

ست حوله هتلی

ست حوله هتلی

ست حوله هتلی شامل حوله تن پوش و حوله دستی و حوله حمامی و حوله زیرپایی و دمپایی یکبار مصرف است که این مجموعه تمامی این اقلام را در قالب یک پک کامل عرضه می نماید. زرین ساپ همواره در تولید این پک و ست کامل حوله های هتلی تدابیری را اتخاذ نموده است که برای مهمانان هتل ها خاطره ای ماندگار از ارائه خدمات هتل داری در ذهن آنها باقی بماند. البته لازم به توضیح می باشد که علاوه بر ست کامل حوله های هتلی گروه تولیدی زرین ساپ این توانمندی را دارد تا به صورت مجزا این هر یک از اقلام پک را به صورت جداگانه تهیه نماید.

 نحوه سفارش حوله هتلی

 نحوه سفارش حوله هتلی با قیمت مناسب

قیمت حوله هتلی به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از عوامل مهمی که در تعیین قیمت حوله تاثیرگذار است، کیفیت آن است. مواد ارگانیک به کار رفته در تولید این حوله ها در تعیین قیمت آن‌ها نقش مهمی دارند. سایز حوله نیز یکی دیگر از عواملی است که به آن توجه می‌شود که معمولا حوله‌های تن پوش قیمت بالاتری خواهند داشت. شرایط بازار، برند تولید کننده و همچنین تنوع و طرح آن‌ها از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت هستند. برای سفارش انواع حوله هتلی می‌توانید به وبسایت‌های فروش آنلاین معتبر که کیفیت بالا و قیمت مناسبی هم دارند مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *