تولید حوله یکبار مصرف برای مصارف هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید حوله یکبار مصرف در انواع مختلف در صدد ان است تا جهت رعایت بهداشت فردی در هتل ها و مراکز اقامتی و درمانی و سالن های زیبایی و آرایشگاه ها و .. قدم مثبت و موثری بر داشته باشد.


خرید عمده حوله یکبار مصرف

 خرید عمده حوله یکبار مصرف

این نوع از حوله ها، از جنس الیاف ویسکوز، پلی استر و یا پنبه تولید می شوند. تولید حوله یکبار مصرف با استفاده از فناوری روز دنیا انجام می شود و در بازار به صورت کلی عرضه می گردد. داشتن قیمت بالا، بهداشتی بودن و راحتی استفاده موجب محبوبیت این حوله ها شده است.

ولی با این حال، قیمت بسیار متغیر است.و در حالت کلی می شود این گونه بیان کرد که قیمت عمده حوله یکبار مصرف در مقایسه با قیمت جزئی آن بسیار مناسب و ارزان تر تمام می شود. 


تولید حوله یکبار مصرف برای مصارف هتلی

  تولید حوله یکبار مصرف برای مصارف هتلی و درمانی

شما برای تولید حوله یکبار مصرف کار ساده ای رو پیش رو دارید. مواد اولیه شما برای اینکار غالباً تهیه پارچه های اسپان لس هستند. شما میتوانید ماده اولیه خود را به صورت حلقه ای تهیه کنید. این پارچه ها به صورت نبافته بوده و فاقد تار و پود میباشند. این پارچه ها دارای جذب آب مناسب بوده و میتواند بهترین گزینه برای یک حوله یک بار مصرف باشند. بعد از تهیه مواد اولیه شما باید اندازه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.


فروش عمده حوله یکبار مصرف

  فروش عمده حوله یکبار مصرف

با توجه به اینکه در تولید حوله یکبار مصرف ضخامت کمتر بر روی بافت آن اعمال می شود دارای حدود قیمتی ارزان می باشند و سفارش آنها به صورت انبوه صورت می گیرد در نهایت فروش آنها به صورت عمده انجام می پذیرد که نتیجه آن کاهش قیمت فروش و تمام شده این محصول می باشد. عمده خریدار این نوع از حوله ها هتل ها و مراکز اقامتی می باشد که با توجه به وجود تعداد زیادی از مسافران در هتل ها و ازدحام جمعیت در این گونه مراکز استفاده از حوله های دائمی به دلیل شست و شوی مداوم و زمانبر بودن این امر توصیه نمی شود.


بهترین مارک حوله یکبار مصرف

 بهترین مارک حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده و به کارگیری مواد و متریال اولیه مصرفی که از نوع درجه یک می باشند سعی بر این موضوع دارد تا بهترین مارک حوله یکبار مصرف را تولید و به بازار جهانی عرضه نماید و با استقبال از فروش بی سابقه این محصول توسط مراکز اقامتی و درمانی و استخرها و سالن های ورزشی و ماساژ توانسته است میزان تولیدات خود را بالا برده و بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد.


خرید آنلاین حوله یکبار مصرف

 خرید آنلاین حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ با توجه به این امر که امروزه و در عصر حاضر بیشتر مردم تمایل دارند خرید و فروش ها و تراکنش های مالی خود را مبتنی بر وب و در فضای اینترنتی انجام دهند، این امکان را فراهم نموده است تا متقاضیان خرید گرامی با ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی از مشخصات و ویژگی ها و قیمت بروز این محصول اطلاع کافی به دست آورده و خرید آنلاین حوله یکبار مصرف خود را به سرانجام برسانند.

حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

حوله های یکبار مصرف به این دلیل جایگیزین حوله های دائمی و چندبار مصرف هستند که دارای قیمت مقرون به صرفه تری هستند و هزینه تهیه آنها بسیار اندک است و دارای قدرت جذب آب بالایی نیز می باشد.با توجه به وجود تعداد کثیری از مراجعین به سالنهای زیبایی و آرایشگاه ها اهمیت رعایت بهداشت در این گونه مکان ها بیش از پیش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و استفاده از حوله های دائمی مستلزم صرف هزینه های گزافی می باشد .

موارد استفاده از حوله های یکبار مصرف

موارد استفاده از حوله های یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف روز به روز با استقبال بیشتر مردم مواجه می شوند. از این نوع حوله ها می توان در مراکز و مکان های مختلف و متنوع استفاده کرد. از جمله این مکان ها می توان در درجه اول به هتل، مهمانسراها و به طور کلی تمامی مراکز اقدامتی، گردشگری و غیره اشاره کرد. در این محل ها به دلیل تردد بالای مسافر، استفاده از این حوله ها مناسب است. علاوه بر این از حوله های یکبار مصرف می توان در استخرها نیز استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *