حوله هتلی سفید ارزان

حوله هتلی سفید یکی از محصولاتی میباشد که با نزدیک شدن ایام عید مورد نیاز ترین کالا برای هتلداران است. حوله هتلی سفید ارزان در زرین ساپ موجود میباشد با ما همراه باشید.

تولید حوله پوش هتلی

حوله تن پوش هتلی را می توان پس از استحمام در هتل ها استفاده کرد و کل بدن را با آن خشک نمود این حوله را می توان مانند یک لباس پوشید و از ویژگی های ظاهری ان می توان به کلاه دار بودن  آن اشاره نمود و لازم به توضیح می باشد که این نوع از حوله ها دارای یک کمربند و دوجیب می باشد و در رنگ سفید به تولید میرسند.

سفارش و خرید حوله هتلی سفید

با کیفیت ترین حوله های هتلی در کشور برای شهر تبریز است که با استفاده از متریال مرغوب و تجهیزات به روز تولید می شوند. کارخانه تولیدی موجود در این‌ شهر برای رفاه حال مشتریان خود در سراسر کشور امکان خرید حوله هتلی از درب کارخانه را نیز مهیا کرده است تا خریداران به راحتی و با کمترین قیمت خرید خود را انجام دهند. مهم ترین مزیتی که خرید حوله هتلی از درب کارخانه می تواند داشته باشد اطمینان خاطر از اصالت کالاست به عبارتی مشتری در این شکل خرید اطمینان دارد محصولی که خریداری می کند اصل می باشد.

مرکز تولید حوله هتلی با لوگوی سفارشی

مدیران این گروه تولیدی همواره بر این اصل پایبند هستند که همواره با درج لوگوی سفارشی بر روی حوله انتخابی هتل داران بر رتبه و درجه هتل افزوده و تاثیر بسزایی در ماندگاری نام هتل و ارتقای کیفیت ارائه خدمات هتل داری داشته باشد.لازم به توضیح می باشد که برای درج لوگو هتل برروی حوله انتخابی، هزینه شابلون فقط برای تولید در اولین سفارش، از هتل دار اخذ می شود و برای تولیدات بعدی و با کسب رضایت مشتری در دفعات بعدی این هزینه اخذ نخواهد شد.

حوله سفید هتلی

با توجه به ازدحام جمعیت در هتل ها و با لحاظ اینکه حوله های هتلی همواره باید سفید و به دور از هر گونه آلودگی باشد تا هتل داران در جهت کسب رضایت و اطمینان مسافران در انتخاب محصولات بهداشتی هتلی، رضایت هتل داران را کسب نمایند، این گروه تولیدی همواره با تولید حوله سفید هتلی با جنس عالی و مرغوب ترین مواد اولیه یک محصولی  ایده آل را تقدیم حضور هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی نماید.

حوله دستی هتلی

یکی از کاربردی ترین وسیله در اتاقهای هتل ها  جهت رعایت نظافت و بالا بردن سطح بهداشت فردی که نهایتاً منجر به رعایت سطح بهداشت اجتماعی و افزوده شدن رتبه هتل ها می گردد حوله ها می باشد که حوله دستی هتلی یکی از اساسی ترین این ملزومات بهداشتی می باشد.حوله دستی را می توان پس از شست وشوی دست و صورت به کاربرد و آب موجود در سطح پوست صورت و دست ها را خشک نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *