خرید عمده مسواک هتلی در دنیا

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده در تبریز توانسته است نامی نیک در صنعت تولید محصولات هتلی در سطح کشور به ثبت رساند و به عنوان یکی از نامداترین شرکت های تولیدی در دنیا شناخته شود.ورود شما را به مرکز خرید عمده مسواک هتلی در دنیا به عنوان خریدار عمده ملزومات هتلی گرامی می داریم. این اطمینان به شما داده می شود که کیفیت محصولات تولیدی ما اتفاقی نیست و حاصل تلاش فعالین حاضر در بخش تولید ، فروش ، پشتیبانی، مشاوره و انفورماتیک می باشد.

فروش مسواک هتلی

فروش مسواک هتلی

شرکت تولید کننده و تامین کننده تجهیزات بهداشتی هتلی با تولید مسواک هتلی گامی بزرگ در جهت فروش بیشتر محصولات خود برداشته است. مسواک هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تهیه و توزیع آنها نموده است یکی از بهترین برند های تولید شده است که دارای ویژگی های مناسبی می باشد.این مسواک ها دارای بسته بندی های سلفونی و وکیوم کارتی هستند. البته به صورت فله ای نیز به فروش می رسند.

فروش مسواک هتلی
خرید عمده مسواک هتلی در دنیا

 خرید عمده مسواک هتلی در دنیا

خرید و فروش محصولات هتلی موجود در این مجموعه به وسیله تماس با کارشناس مجموعه و ثبت سفارشات انجام می شود.قیمت های محصولات هتلی موجود در مجموعه قیمت درب کارخانه می باشند که به دلیل حذف واسطه ها بسیار ارزان قیمت هستند. برای سفارش و اطلاع از قیمت مسواک های هتلی با شماره ۰۹۱۴۴۱۳۶۵۶۰ ارتباط برقرار نمایید.

خرید عمده مسواک هتلی در دنیا
کارخانه تولید مسواک در ایران

کارخانه تولید مسواک در ایران

مسواک هتلی یکی از محصولاتی است که در این سایت به فروش می رسد. مسواک هتلی را می توانید در پک های هتلی مشاهده نمایید.این محصول در برند های مختلفی تولید شده است و در بسته بندی های سلفونی، وکیوم ساده و وکیوم کارتی دارای قاپک و یا بدون قاپک موجود می باشند.برخی مسواک های هتلی به صورت تاشو هستند.برخی دارای منحنی در قسمت دسته مسواک به جهت راحتی در دست هستند و رنگ بندی های جذابی نیز دارند.

خرید عمده شوینده تالگو کوچک یکی از دغدغه های اصلی تمامی هتلداران، صاحبان آرایشگاه ها و حتی برخی از مراکز بهداشتی و درمانی می باشد.

قیمت مسواک هتلی

قیمت مسواک هتلی

معمولا در هنگام نرخ گذاری برای محصولات هتلی به ویژه مسواک هتلی برخی فاکتور هایی را در نظر می گیرند.قیمت مسواک های هتلی و دیگر برند های شناخته شده با توجه به نکات زیر تعیین می شوند:

  • نام برند تولید کننده
  • شکل ظاهری و طرح دسته
  • جنس الیاف برس ها
  • نوع بسته بندی
  • داشتن وسایل جانبی مانند درپوش و زبان پاک کن
  • و غیره


تولید کننده مسواک هتلی

تولید کننده مسواک هتلی

با توجه به استقبال گرم مسئولین مراکز اقامتی مانند هتل ها و یا مراکز درمانی مانند بیمارستانها از فروش این نوع محصول به صورت عمده این گروه تولیدی اقدام به تامین انواع مسواکهای سفارشی مورد نیاز هتل ها نموده است. انتظار می رود تا با کسب رضایت مصرف کنندکان که اکثراً مسافران هتل ها و همراهان بیماران در بیمارستانها می باشند بتوانیم بر کیفیت محصولات تولیدی خود افزوده و نامی ماندگار از خود به ثبت رسانیم.


خرید آنلاین مسواک هتلی

 خرید آنلاین مسواک هتلی

یکی از مکان های مراجعه برای خرید انواع مسواک و خمیر دندان هتلی اینترنت و فضای مجازی است.امروزه بسیاری از کسب و کار ها از این طریق انجام می شود و نتجه همیشه رضایت بخش بوده است. این مجموعه با ارائه بهترین محصولات هتلی در سایت و خریدی آسان و بی دغدغه برای شما هدف گذاری شده است.

تولید مسواک هتلی

تولید مسواک هتلی

گسترش خط تولید مسواک هتلی در مجموعه زرین ساپ حاکی از ثبت سفارشات متعدد این محصول در این مجموعه بزرگ و شناخته شده می باشد . تلاش دسته جمعی کارکنان زرین ساپ موجب گشته است که بهترین و اعلا ترین محصولات در این مجموعه بزرگ تولید گردد . تمام موضوعات مورد اهمیت در حین تولید در مجموعه زرین ساپ مورد توجه قرار می گیرد پس هیچ نگرانی در مورد ثبت سفارش انواع محصولات هتلی از قبیل مسواک هتلی در مجموعه زرین ساپ نداشته باشید .

 

قیمت مسواک هتلی عمده

قیمت مسواک هتلی عمده

قیمت مسواک هتلی در مجموعه های مختلف متفاوت می باشد و مشتریان موظف اند که پیش از خرید قیمت های چندین مجموعه را با هم مقایسه نمایند تا منصفانه ترین مجموعه را برای خرید انتخاب نمایند . خوشبختانه با تحقیق بسیار مشتریان دریافته اند که در هر زمانی و با هر شرایطی قیمت مسواک هتلی عمده در مجموعه زرین ساپ مناسب و مقرون به صرفه می باشد و تمام هتلداران می توانند مسواک هتلی را به همراه سایر محصولات هتلی از این مجموعه خریداری نمایند .


ویژگی های مسواک هتلی

ویژگی های مسواک هتلی

خرید عمده مسواک هتلی به دلایل زیر و جهت رعایت بهداشت فردی و عمومی در مکان های اقامتی تاکید می شود:

  • موجب تمیز نمودن سطح دهان و پاکسازی میکروب ها و باکتری های موجود می شود.
  • از بین رفتن پلاک های دندان و عدم ایجاد لکه
  • پاکسازی جرم های موجود در اطراف دندان ها و روی زبان
  • زیبا شدن لبخند به واسطه داشتن دندان های سفید و تمیز
  • بالا رفتن میزان اعتماد بنفس به واسطه دهان خوشبو

معمولا بسیاری از مشتریان هتل ها وجود مسواک در هتل را امری مهم در نظر می گیرند.
شرکت های تولید کننده محصولات بهداشتی هتلی مسواک های هتلی را به این دلیل تولید نموده اند.

انواع مسواک هتلی

انواع مسواک هتلی

بسیاری از برند های محصولات بهداشتی در ایران اقدام به تولید محصولات هتلی نموده اند که یکی از آنها مسواک هتلی می باشد. این محصول از پر فروش ترین ملزومات بهداشتی هتلی می باشد که کیفیت منحصر به فرد این محصول ، موجب رونق خرید عمده مسواک هتلی شده است.
مسواک های هتلی در انواع مختلف را می توانید در داروخانه ها و مراکز پخش محصولات بهداشتی بیابید.
انواع مختلفی از این محصول هتلی تولید شده است که از نظر چندین ویژگی با هم متفاوت هستند.

  • برند
  • رنگ
  • جنس برس
  • بسته بندی
  • مات یا شفاف بودن
  • تاشو یا ساده بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *