مرکز خرید صابون هتلی در احجام کوچک

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خريد صابون هتلي در احجام کوچک توانایی این امر را دارد تا تامین کالای بهداشتی هتلی مسافران هتل ها نامی برتر در رسته تولید کنندگان برتر محصولات هتلی به ثبت برساند.

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده شامپو کوچک هتلی در تبریز توانسته است نامی نیک در صنعت تولید محصولات هتلی در سطح کشور به ثبت رساند و به عنوان یکی از نامداترین شرکت های تولیدی در دنیا شناخته شود.

صابون هتلي چيست

صابون هتلي چيست

صابون هتلی یک نوعی از صابون های تولید شده توسط شرکت های معتبر تولید کننده ملزومات بهداشتی هتلی می باشد که دارای گرماژ کمتری نسبت به صابون های معمولی می باشد و قابل استفاده در مسافرت ها و هتل ها برای رعایت بهداشت فردی مسافران و ارتقا رتبه هتل ها در ارائه خدمات هتل داری می شود.

صابون هتلي چيست
مرکز خريد صابون هتلي در احجام کوچک

مرکز خريد صابون هتلي در احجام کوچک

گروه تولیدی صابون هتلی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید و تامین کننده انواع ملزومات بهداشتی هتلی این توانمندی را دارد تا با پذیرش سفارشات تولید انواع این ملزومات با بالاترین کیفیت در راستای رعایت بهداشت مسافران هتل ها با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه تشکیل دهنده، برترین محصول را روانه بازار جهانی نماید و خدمتی تاثیر گذار در جهت ارتقا بهداشت فردی و اجتماعی مهمانان هتل ها را ارائه دهد.

خرید عمده شامپو کوچک یکی از دغدغه های اصلی تمامی هتلداران، صاحبان آرایشگاه ها و حتی برخی از مراکز بهداشتی و درمانی می باشد.

مرکز خريد صابون هتلي در احجام کوچک

مرکز خريد صابون هتلي به صورت آنلاين

مرکز خريد صابون هتلي به صورت آنلاين

با توجه به تمایل مردم به استفاده ازتکنولوژی تجارت الکترونیک و ترویج خرید و فروش های اینترنتی این گروه تولیدی اقدام به تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی مبتنی بر وب نموده است تا بازدیدکنندکان با بررسی ویژگی های محصول و دریافت مشاوره فروش از این تیم ، پس از حصول اطمینان از اصل بودن و بهداشتی بودن این محصول اقدام به خرید آنلاین و غیر حضوری خود نمایند .

مرکز خريد صابون هتلي به صورت آنلاين
مرکز خريد صابون هتلي ارزان

مرکز خريد صابون هتلي ارزان

با توجه به اینکه اکثر محصولات هتلی تولیدی این گروه تولیدی به صورت عمده و در تیراژبالا مورد سفارش قرار می گیرند دارای رنج قیمتی ارزان و متعادلی نسبت به فروش تکی این محصولات می باشد.گفتنی است که صابون های هتلی این گروه تولیدی دارای کیفیت برتر و قدرت پاک کنندگی و ضد عفونی کنندکی قوی بوده و یک محصول بهداشتی کاملا استاندارد می باشد.

مرکز خريد صابون هتلي ارزان
قيمت خريد صابون هتلي کوچک

 قيمت خريد صابون هتلي کوچک

با توجه به حجم کوچک این نوع از صابون هتلی باید این نکته را خاطر نشان کرد که قیمت خرید صابون هتلی کوچک نسبت به گرماژ کم آنها در عیار های ریالی کمتری تعیین می شود. شکی نیست که میهمانان در هتل ها یا مهمانسراها انتظار کیفیت بالایی از محل اقامت خود دارند. مارک ها و کیفیت لوازم آرایشی هتل که شما انتخاب می کنید می تواند تأثیر زیادی بر مهمان و کیفیت محل اقامت مهمان داشته باشد. انتخاب صحیح محصولات بهداشتی هتلی با کیفیت بالا به راحتی به شما کمک می کند که  سطح کیفیت هتل خود را افزایش دهید.

صادرات صابون هتلی

صادرات صابون هتلی

مشتریان و خریداران محصولات هتلی می توانند از هر نقطه ای از دنیا این محصولات را سفارش دهند تا در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت آن را دریافت نمایند. این مجموعه مفتخر است با صادر کردن انواع ملزومات هتلی مورد نیاز خریداران خارجی خود بهترین و با کیفیت ترین محصولات را ارائه دهد و در جهت رشد و رونق تولیدات ملی گام بزرگی بردارد.

 



قیمت صابون هتلی طراوت

قیمت صابون هتلی طراوت

برای استعلام قیمت صابون های هتلی از مجموعه زرین ساپ کافیست از طریق ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش و پشتیبانی این گروه تولیدی از نوسانات و تغییرات نرخ قیمتها باخبر شوید.لازم به توضیح می باشد که قیمت صابون های هتلی با توجه به اینکه در ابعاد کوچک تولید می شوند از رنج قیمتی پایین تری برخوردار هستند وقابل تهیه توسط هتل ها و مراکز درمانی و بیمارستانها می باشند.

قیمت صابون هتلی

قیمت صابون هتلی

بسیاری از عوامل در قیمت نهایی صابون هتلی موثر هستند و مجموعه های تولید کننده با توجه به تمام این عوامل موثر نسبت به تعیین قیمت صابون هتلی اقدام می نمایند . توجه داشته باشید که مجموعه های تولید کننده اغلب در تعیین قیمت صابون هتلی راحت تر عمل می نمایند و مناسب ترین و ارزان ترین قیمت را برای این محصول پر کاربرد در هتل ها تعیین می نمایند . شیوه استعلام قیمت صابون هتلی در مجموعه زرین ساپ همانند سایر محصولات هتلی به صورت اینترنتی می باشد .

 

خرید اینترنتی صابون هتلی

خرید اینترنتی صابون هتلی

مشکلاتی در خرید حضوری اغلب مشتریان را درگیر می نماید که مشتریان با توجه به این مشکلات دیگر تمایلی به خرید حضوری و گشت و گذار در مجموعه های بازاری ندارند و تنها شیوه خرید اینترنتی را راحت ترین شیوه می پندارند . مجموعه تولید کننده زرین ساپ فضایی قابل اعتماد تر برای مشتریان ایجاد نموده است بنابر این موضوع خرید اینترنتی صابون هتلی از این مجموعه معتبر آسان تر می باشد و می توان با اندکی صرف زمان به بهترین صابون هتلی دست یافت .

 

 

تولید کننده صابون هتلی

تولید کننده صابون هتلی

شیوه تولید صابون هتلی در مجموعه های مختلف متفاوت می باشد و این موجب گشته است که ما انواع مختلفی از صابون های هتلی را مشاهده نماییم . مشاهده این تنوع بالا انتخاب را برای مشتریان سخت پسند راحت نموده است . تولید کننده صابون هتلی زرین ساپ همواره تلاش می نماید تا ضمن تولید بهترین صابون ، بهترین فضا را برای خرید  صابون هتلی نیز ایجاد نماید تا هر فردی از هر نقطه کشور بتواند بدین محصول دست یابد . موضوعاتی که در کمتر مجموعه ای مورد توجه قرار می گیرد .

از جمله ویژگی های صابون هتلی

از جمله ویژگی های صابون هتلی

شامپو های هتلی و همچنین صابون هتلی باید از ویژگی های مثبت خاصی برخوردار باشند. از جمله ویژگی های مثبت و بارز این محصولات موارد ذیل می باشد:

  1. رایحه صابون از جمله مهم ترین فاکتور ها می باشد.
  2. درصد کف این محصولات باید دراندازه های قابل ملاحظه ای باشد.
  3. مناسب و سازگار با تمام پوست و مو ها باشد.
  4. در اندازه های کوچک و مناسب تولید گردند.

 


برخی از افراد خیال می کنند تمام شامپو ها باید کف زیادی کند در حالی که تولید کنندگان در ترکیبات شامپو ها از سورفاکتانت‌ها استفاده می نمایند که موجب کف کردن شامپو می شود و در برخی از شامپو بیشتر و در برخی کمتر استفاده می نمایند پس کف هر شامپو با شامپوی دیگر متفاوت می باشد.

انواع برند صابون مخصوص هتل ها

انواع برند صابون مخصوص هتل ها

صابون های هتلی نیز برای استفاده هر فرد در اشکال زیبا و کوچک تولید می شود.صابون هایی که بیشتر هتلداران آن را درخواست دارند به شرح زیر است:

  • کرشمه
  • طراوت
  • ایوان
  • لادن
  • پیروز
  • شبنم
  • صحت

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *