مرکز پخش عمده انواع حوله هتلی به سراسر ایران با قیمت ارزان

حوله های هتلی یکی از پر مصرف ترین محصولات هتلی به شمار می آید. محبوب ترین رنگ حوله هتلی رنگ سفید میباشد. زرین ساپ یکی از معتبر ترین مراکز پخش عمده انواع حوله هتلی در ایران است. تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله ها تعیین کننده میزان کیفیت این محصول میباشد.

پخش انواع حوله هتلی سفید

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که برای پیدا کردن یک عمده فروشی یا پخش ساعت ها و حتی روز ها زمان گذاشته باشید اما به نتیجه نرسیده باشید. با وجود اینترنت دیگر نیاز به صرف زمان زیاد برای این کار نیست و میتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

مجموعه زرین ساپ همواره تلاش میکند تا بستری مناسب برای خریدی آسان و مطمئن برای مشتریان خود فراهم کند تا مشتریان خریدی آسوده داشته باشند.

قیمت حوله های هتلی

ست حوله هتلی

برای اطلاع از قیمت حوله های هتلی باید به یکسری نکات توجه کنید تا درک بهتری نسبت به قیمت آن محصول داشته باشید.

در ابتدا باید به متریال های به کاربرده شده در این محصول را بررسی کنید. برای داشتن یک حوله هتلی مرغوب باید با تراکم بالا تولید شود. منظور از تراکم بالا این میباشد که گرم (وزن) این حوله ها بالا میباشد و این امر باعث میشود که حوله ها جذب آب و لطافت  بالایی داشته باشند.

با توجه به نوسانات قیمتی, قیمت دقیقی نمیتوان ثبت کرد. اما شما میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید و از آخرین قیمت حوله هتلی مطلع شوید.

خرید عمده حوله هتلی

خرید حوله هتلی ارزان از تولید کننده به شما این امکان را می دهد تا در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. حوله هتلی باکیفیت و زیر قیمت بازار را از طریق این سایت اینترنتی می توانید تهیه نمایید. و نمونه های حوله های هتلی تولید شده در سایت موجود میباشد.

تولید کننده حوله هتلی ارزان

کارخانه تولید حوله پنبه ای

با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز ، استفاده از حوله های هتلی بیش از پیش مورد اهمیت قرار میگیرد. امروزه مجموعه زرین ساپ و کادر آن همواره در تلاش اند تا یک بهتری برای شما رقم بزنند. این مجموعه با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و همکاری با کارکنان مجرب و فعال بهترین عملکرد خود را نشان میدهد. برای تولید حوله هتلی در این مجموعه همواره از مرغوب ترین و باکیفیت ترین الیاف و متریال ها استفاده شده است و بسته بندی حوله های هتلی به گونه ای است که همواره شکیل ترین و زیبا ترین محصولات در اختیار هتلداران عزیز قرار می گیرد.

خرید اینترنتی حوله هتلی

امکان دارد که خرید اینترنتی حوله هتلی  برای افرادی که آشنایی چندانی با سایت گردی و دنیای مجازی ندارند مشکل و غیر قابل اعتماد به نظر آید اما تنها تجربه یک بار خرید اینترنتی از سایت های معتبر میزان اعتماد و اطمینان را به خرید اینترنتی در ذهن مشتریان افزایش می دهد مزایای خرید اینترنتی در ارسال فوری صرفه جویی در زمان و هزینه اضافی و دریافت خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت خلاصه می شود.

فروش عمده حوله هتلی با نازل ترین قیمت

حوله تن پوش هتلی

زرین ساپ یکی از مجموعه های فعال در زمینه حوله های هتلی میباشد که با توجه به سابقه درخشان این مجموعه در خوش قولی و کیفیت تضمین شده جزو یکی از مجموعه های موفق فعال در این زمینه میباشد. تمام مشتریانی که تنها یک بار تجربه خرید از مجموعه زرین ساپ داشته اند همواره در صورت نیاز نسبت به خرید مجدد از این مجموعه اقدام می نمایند چرا که محصولات این مجموعه کیفیت تضمین شده ای داند.

سفارش و خرید حوله هتلی لوگو دار

حوله های هتلی در دو نوع لوگو دار و ساده موجود می باشند. این نوع از حوله ها بهتر است به صورت لوگو دار خریداری شوند چرا که جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشند و منحصر به فرد نیز باشد.سفارش تولید حوله هتلی لوگو دار به دو صورت بردردار و چاپی انجام می گیرد که به صورت برداری محبوبیت بیشتری دارد. برای ایجاد لوگو بر روی حوله هتلی باید لوگو بر روی حوله بافته شود که در هنگام بافت این محصول پرز ها را کم زیاد میکنند تا لوگو و متن تبلیغ بر روی حوله نمایان شود.

برای سفارش محصول میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما اطلاعات دقیق درباره ی سفارش، خرید و ارسال این محصول در اختیار شما خریداران محترم قرار دهند.

حوله سفید هتلی ساده

آیا کیفیت مطلوبی شامل حوله هتلی ارزان میباشد؟

حوله سفید هتلی ساده معمولا انتخاب اکثر هتلداران برای خرید می باشد. مجموعه تولید کننده زرین ساپ یکی از تولید کنندگان با کیفیت ترین حوله سفید هتلی میباشد. رنگ سفید برای حوله های هتلی بدین دلیل مورد پسند است که در صورت وجود هر گونه لک و آلودگی به راحتی قابل تشخیص است. و از سوی دیگر بعد از رفع آلودگی مثل روز اول میشود و مشکلاتی همچون رنگ پریدگی را به بار نمی آورد. تولیدی زرین ساپ تمام انواع حوله های هتلی را با برترین کیفیت تولید می کند.

انواع حوله هتلی

حوله های هتلی دارای انواع مختلفی میباشند که بسته به نیاز مشتری تولید میشود.

حوله تن پوش هتلی: در اغلب هتل های لوکس و چند ستاره حوله های تن پوش، دستی و پک محصولات بهداشتی و دمپایی یکبار مصرف هتلی در اختیار مسافران قرار می گیرد و این نوع از حوله های هتلی مناسب هتل های چهار ستاره و بالای آن میباشد.

حوله دستی هتلی:همان طور که میدانید حوله دستی هتلی جزو پر استفاده ترین انواع حوله هایی می باشد که باید همه ی هتل ها داشته باشند

حوله حمامی هتلی: همه میهمانان بعد از یک سفر بهه دنبال یک دوش و حوله تمیز میگردند. حوله حمامی برای صرفه جویی در هزینه یک گزینه بسیار مناسب میباشد.

حوله استخری: حوله استخری با توجه به ابعاد آن میتوان یکی از حوله های هتلی پرکاربرد به شمار بی آید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *