تعیین قیمت حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

تولید کننده زرین ساپ در عرصه تولید و فروش انواع محصولات هتلی در کشور موفق ظاهر شده است و امکان خرید فوم شستشوی صورت بیوآکوا به صورت عمده را از طریق سایت اینترنتی فراهم کرده است کیفیت محصولات زرین ساپ زبانزد خاص و عام می باشد.

تعیین قیمت حوله یکبار مصرف با توجه به اینکه توسط کارشناسان مالی و کیفی گروه تولیدی زرین ساپ انجام می پذیرد قابل ارائه در سطوح ارزان به تمامی خریداران عمده که اکثراً هتل داران و مراکز درمانی هستند ، میباشد.

خرید عمده حوله یکبار مصرف

خرید عمده حوله یکبار مصرف

امروزه استفاده از لوازم یکبار مصرف به دلیل مقرون به صرفه و بهداشتی بودن از جایگاه ویژه ای برخوردار است، در همین راستا حوله های یکبار مصرف لطیف جایگزین بسیار خوبی برای حوله های معمولی هستند. این حوله ها با ضخامت و کیفیت بسیار مناسب و کاربردی تولید شده اند که با جذب آب فوق العاده و چند برابری وزن خود و بدون ایجاد هر گونه حساسیتی به حوله های جادویی مرسوم شده اند. همچنین مقاومت کشسانی پارچه ها در حدی است که با نیروی انسانی قابل پاره شدن نیستند.


تعیین قیمت حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

 قیمت حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

حوله یکبار مصرف را اغلب برای هر کاری بیرون از خانه، به خصوص در مسافرت ها و گردش ها ترجیح می دهیم که کمترین و سبک ترین وسایل ممکن را همراه خود ببریم. با استفاده از حوله یکبار مصرف، دیگر نیازی به همراه داشتن حوله های شخصی نیست و در نتیجه وزن و حجم وسایلی که می خواهید همراه ببرید بسیار کمتر خواهد بود. قیمت حوله یکبار مصرف در نوع آرایشگاهی به نسبت سایر حوله های هم نوع خود در رنج های متعادل تری به فروش می رسد.


خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

 خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف یک محصول بی بافت بسیار نرم و لطیف است که قدرت جذب آب بسیار بالایی دارد و به راحتی می تواند در مسافرت ها و آرایشگاه ها جایگزین حوله شخصی شما باشد. علاوه بر این ها می توان از حوله های یکبار مصرف در نظافت و تمیز کاری نیز استفاده کرد. نکته مثبت این است که حوله یکبار مصرف بدون پرز و قابل شستشو و استفاده مجدد نیز می باشد. بسته این محصول شامل 4 عدد حوله یکبار مصرف با ابعاد 40 در 75 سانتی متر است. شما عزیزان می توانید به راحتی و با صرف کمترین زمان، حوله یکبار مصرف را به صورت آنلاین تهیه نمایید

قیمت حوله یکبار مصرف

قیمت حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ که امکان خرید عمده انواع ملزومات هتلی از جمله فوم شستشو لدورا را به صورت آنلاین و اینترنتی برای تمامی متقاضیان خریدی که خواهان صرفه جویی در وقت و هزینه خود هستند و تمایل دارند خرید و فروش های خود را مبتنی بر وب انجام دهند را فراهم و امکان پذیر نموده و اقدام به تشکیل کانال های اجتماعی مجازی از قبیل تلگرام و اینیستاگرام نموده تا مشتریان بتوانند با بررسی ویژگی های محصول از طریق ارتباط با مدیریت فروش این گروه تولیدی بواسطه ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ ، اقدام به خرید اینترنتی خود نمایند.

تولید حوله یکبار مصرف

 تولید حوله یکبار مصرف

حوله های هتلی و  استخری سایز بزرگی دارند که آنها را به گزینه ای مناسب برای استخر ها و باشگاه های ورزشی تبدیل می کند. این حوله ها با قابلیت جذب آب بالا و امکان شستشو و استفاده چندین باره می تواند برای مسافرت ها نیز گزینه ای مناسب باشد. این حوله ها در دو سایز ۸۰ در ۸۰ و ۸۰ در ۱۲۰ و گرماژ ۴۵ گرمی تولید می شوند. در صورت نیاز به حوله ای با گرماژ متفاوت می توان با توجه به نیاز شما به صورت سفارشی آن را تولید کرد.

 


قیمت حوله یکبار مصرف رولی

 قیمت حوله یکبار مصرف رولی

حوله یکبار مصرف رولی نوعی از انواع حوله یکبار مصرف می باشد که با استفاده از تکنولوژی جذب بالا و خشک کردن سریع ساخته شده است. این نوع حوله ها برای پاکسازی و خشک کردن دست و صورت، ظروف آشپزخانه استفاده می شود.برای آگاهی از قیمت حوله یکبار مصرف با مدیریت فروش این گروه تولیدی در ارتباط باشید.

این نوع حوله ها در فروشگاه زرین ساپ از بهترین مواد درجه 1 با فرآیند تولیدی کاملا اتوماتیک و بهداشتی تهیه می شوند و با توجه به از بین رفتن نایلن در ساخت آنها در بسته بندی، علاوه بر به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی، از مصرف روزانه میلیونها پلاستیک و نایلن جلوگیری کرده و به سلامت انسان و محیط زیست کمک وافری می نماید.


عمده فروشی حوله یکبار مصرف

 عمده فروشی حوله یکبار مصرف

با توجه به استقبال گرم مسئولین مراکز اقامتی و درمانی از فروش حوله های یکبار مصرف و تقاضای زیاد این نوع از حوله ها بیشتر مردم خواهان این محصول در تیراژ بالا هستند به این دلیل که استفاده از حوله های دائمی در هتل ها مستلزم صرف هزینه های گزافی می باشد و باید روزانه چندین بار مورد شست و شو قرار داده شوند تا عاری از هرگونه آلودگی و چرک باشد.

کاربرد حوله های یکبار مصرف

کاربرد حوله های یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف در ابعاد و ضخامتهای متنوعی، جهت مصارف گوناگون تولید شده اند که میتوان در آرایشگاه و یا سالن زیبایی، سالن ماساژ، استخر، هتل، باشگاه ورزشی، بیمارستان، مسافرت و غیره استفاده کرد و سپس آن را دور انداخت اما به دلیل جنس و کیفیت خوب آنها می‌توان هر حوله را چندین و چند بار شستشو داده و مجدد استفاده نمود. هر عدد حوله بسته بندی مجزا دارد و در نهایت داخل پک 5 عددی هستند. وزن یک متر مربع این حوله 60 گرم میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *