تولیدکننده و عرضه کننده محصولات هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده شوینده لاروش پوزای در تبریز توانسته است نامی نیک در صنعت تولید محصولات هتلی در سطح کشور به ثبت رساند و به عنوان یکی از نامداترین شرکت های تولیدی در دنیا شناخته شود.

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولیدکننده و عرضه کننده محصولات هتلی از جمله شامپو هتلی در صدد آن است تا با برآورده کردن خواسته و نیاز هتل داران بر رتبه و درجه هتل افزوده و باعث ماندگاری نام هتل در اذهان مهمانان و مسافران هتل ها شود.

فروش شامپو هتلی

فروش شامپو هتلی

هر هتل یا سکونت گاه عمومی با توجه به وضعیت بودجه ای و شرایط دیگر یک سری از وسایل بهداشتی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. اما شامپو هتلی از وسایل لازم و ضروری هر مسافری می باشند؛ که قطعاً باید در پک های بهداشتی هتل ها قرار داده شوند. شایان ذکر است؛ که شامپو هتلی از جنبه های مختلفی از جمله موارد ذکر شده در زیر دارای تنوع می باشند:

  • مارک یا برند
  • اندازه و حجم شامپو
  • نوع قوطی یا بسته محصول
  • رنگ و رایحه
  • داشتن قابلیت های خاص

پخش عمده شامپو تک نفره هتلی طراوت

پخش عمده شامپو تک نفره هتلی طراوت

شامپو تک نفره هتلی طراوت یکی از مرغوب ترین لوازم شوینده مورد نیاز هر مسافری است. پخش عمده انواع شامپو هتلی طراوت در مراکز معتبر فروش محصولات بهداشتی صورت می گیرد.همه مردم به صورت روزانه از یک سری لوازم بهداشتی برای حفظ نظافت شخصی خود استفاده می کنند. در سفرهای کوتاه و طولانی نیز همه افراد به این وسایل نیاز دارند.

خرید عمده فوم شستشوی صورت کوچک یکی از دغدغه های اصلی تمامی هتلداران، صاحبان آرایشگاه ها و حتی برخی از مراکز بهداشتی و درمانی می باشد.

به این منظور، کارخانه های سازنده لوازم بهداشتی، اقدام به تولید محصولات بهداشتی هتلی در ابعاد کوچک تک نفره نموده اند. استفاده از این وسایل بسیار راحت بوده؛ و کار پذیرایی و ارائه خدمات به مسافرین هتل را آسان می کند.

پخش عمده شامپو هتلی طراوت

پخش عمده شامپو هتلی طراوت

پخش عمده شامپو تک نفره هتلی طراوت در بسیاری از مراکز بزرگ عرضه لوازم بهداشتی صورت می گیرد.هر چند که روش های مختلفی برای خرید این محصولات وجود دارد؛ اما بهترین روش تهیه شامپو هتلی طراوت مراجعه مستقیم به کارخانه تولید کننده آن است.

لازم به ذکر است؛ که در حال حاضر با وجود سایت های معتبری که به طور مستقیم با کارخانه های سازنده محصول، در ارتباط هستند؛ نیازی به مراجعه حضوری به کارخانه نیست. زیرا به واسطه این سایت ها می توان ارتباط مستقیمی با تولید کننده برقرار کرده و محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده با قیمت مناسب سفارش داد.

عرضه کننده محصولات هتلی

عرضه کننده محصولات هتلی

این شرکت تولیدی به عنوان عرضه کننده محصولات هتلی در صدد آن است تا خدماتی در خور شان مصرف کنندگان را ارائه دهد و باید اینگونه اعلام کرد که اگر قصد خرید از این مجموعه را دارید می توان این گونه نتیجه گیری کرد که با خبر های شگفت انگیز مواجه خواهید شد چون ما بهترین پیشنهادات و قیمتهای باورنکردنی خرید و فروش را به شما به ارمغان آورده ایم و با خرید عمده از ما بیشترین صرفه اقتصادی در مقابل شماست.

امروزه همانطورکه عرضه کننده محصولات هتلی ، وجود محصولات بهداشتی استاندارد مانند شامپو هتلی را امتیازی برای کسب رضایت مندی و بهره گیری از اصول بهداشتی برای یک هتل محسوب میکنند ، با توجه به مصرف بالا این محصول در هتل ها با خرید آن به صورت عمده و تحویل آن درب هتل و سفارش آن در هر زمان حتی در ساعات غیر اداری باعث صرفه جویی در هزینه و زمان خود می شوند.

قیمت شامپو هتلی در بازار

قیمت شامپو هتلی در بازار

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان عرضه کننده محصولات هتلی با تعیین قیمت شامپو هتلی در بازار تبریز و سایر شهرستان ها بسته به نوع خرید و فروش توانسته است راه را برای خرید ارزانتر این محصول به صورت عمده برای هتل داران هموار نماید.

شامپو از بهترین ملزومات هتلی بوده که در کارخانه های تولیدکننده در کارتن های ۳۰۰ تایی بسته بندی می شود و البته تولید این محصول با برند های متفاوت صورت می گیرد که در قیمت گذاری تأثیرگذار می باشد

 

شامپو هتلی و انواع آن

شامپو هتلی و انواع آن

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان عرضه کننده محصولات هتلی از جمله شامپو هتلی، توانسته است پراستفاده ترین محصول ها را درهتل ها و… در انواع و مدل های مختلف به تولید و در نهایت به فروش عمده برساند.

انواع شامپو هتلی بر اساس برند تولید کننده و نوع بسته بندی تقسیم بندی می شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

  1. شامپو تک نفره هتلی سر و بدن ایوان
  2. شامپو هتلی طرح استوانه ای و قطره ای ایوان
  3. شامپو هتلی اکونومی و ساشه ای برند ساویز
  4. شامپو تک نفره هتلی پت سر و بدن کرشمه
  5. شامپو تک نفره با طرح لادن طراوت
  6. شامپو هتلی تیوپی سر و بدن بس
  7. شامپو با رایحه سیر و زیتون صحت

شامپو تک نفره هتلی

شامپو تک نفره هتلی

شامپو های تک نفره ی هتلی که دارا حجم کمتری نسبت به سایر انواع شامپو دارند و در نتیجه قیمت مناسب تری نسبت به بقیه دارد این شامپو مخصوص هر فرد مناسب استفاده ی شخصی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *