مرکز تولید حوله هتلی با لوگوی سفارشی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز تولید حوله هتلی با درنظر گرفتن فاکتورهای اساسی و مهم در امر تولید، تمامی تلاش خود را بر این اصل متمرکز نموده است تا محصولات حوله ای هتل داران را تامین نماید.

تولید حوله هتلی

تولید حوله هتلی

چندین فاکتور مهم برای دوام , نرمی و ظاهر حوله هتلی وجود دارد, هر چند که مهمان هتل شما یک شب یا یک هفته اقامت داشته باشد باید از استفاده از حوله هتلی, احساس خوب و راحتی داشته باشد,حتی اگرشما به دنبال خرید حوله  هتلی ارزان باشید!

مرکز تولید حوله هتلی 

حوله هتلی ارزان

مدیران این گروه تولیدی همواره بر این اصل پایبند هستند که همواره با درج لوگوی سفارشی بر روی حوله انتخابی هتل داران بر رتبه و درجه هتل افزوده و تاثیر بسزایی در ماندگاری نام هتل و ارتقای کیفیت ارائه خدمات هتل داری داشته باشد.لازم به توضیح می باشد که برای درج لوگو هتل برروی حوله انتخابی، هزینه شابلون فقط برای تولید در اولین سفارش، از هتل دار اخذ می شود و برای تولیدات بعدی و با کسب رضایت مشتری در دفعات بعدی این هزینه اخذ نخواهد شد.

تولید حوله هتلی با فناوری های نوین

تولید حوله هتلی با فناوری های نوین

اگر به ظاهر حوله های هتلی موجود در هتل های لوکس و ستاره دار دقت کنید متوجه درج لوگوی مخصوص هتل بر روی آنها خواهید شد.امکان چاپ لوگو هتل یکی از راه های تبلیغاتی موثر و پر بازده می باشد که بسیاری از خریداران حوله هتلی تبریز از آن استقبال نموده اند. آرم هتل و یا مکان هایی مانند بیمارستان ها و سالن ها در صورت سفارش مشتری بر روی حوله هتلی بافته می شود.

تولید حوله حمامی هتلی 

تولید حوله حمامی هتلی 

حوله هتلی حمام یا حوله استخری:  همانطور که از نامش پیداست مناسب حمام , استخر , آبگرم,سونا و سالن ماساژ می باشد و در ابعاد  متنوع زیر تولید می شود:۷۰*۱۲۰-۷۰*۱۳۰- ۷۰*۱۴۰-۸۰*۱۳۰-۸۰ *۱۴۰ تولید می شوند.

تولید حوله تن پوش هتلی 

تولید حوله تن پوش هتلی 

حوله تن پوش هتلی : این نوع حوله معمولا در هتلهای لوکس استفاده میشود و در سایز های  کوچک, متوسط و بزرگ تولید می شود.این نوع حوله معمولا دارای یک کمر بند بوده و در بعضی مواقع به صورت کلاهدار نیز تولید می شود.

قطب فروش حوله هتلی

قطب فروش حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با فروش حوله هتلی در انواع کیفیت ها و طرح ها و مدل ها توانسته است جایگاه خوبی را در میان تولید کنندگان برتر حوله هتلی در دنیا به دست آورد که این امر حاصل تلاش و کوشش کادر اجرایی فعال در بخش فروش و همچنین در بخش تولید می باشد. این گروه تولیدی همواره سعی خود را براین امر متمرکز نموده است تا بهترین اقلام هتلی را حضور هتل داران ارائه نماید.

مزایای استفاده از حوله هتلی

مزایای استفاده از حوله هتلی

مهمانان و مسافرانی که از اقامت در هتل شما خاطره خوبی داشته باشند قطعا نظرشان را در سایتهای رزرو اینترنتی هتل ها درج خواهند کرد. طبیعتا پس از بررسی های نظرات مثبت درباره هتل شما، با سیلی عظیم از مسافران رو به رو خواهید شد. چون آنها می دانند که قطعا هتل شما تمام نیازهای آنان را برآورده می کند.

حوله یکبار مصرف هتلی

حوله یکبار مصرف هتلی

حوله یکبار مصرف هتلی: این نوع حوله ها در مقایسه با حوله های هتلی نازک هستند, که استفاده از آنها با توجه به بهداشتی بودنشان رو به افزایش است و در ابعاد حوله های هتلی تولید میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *