فروشگاه حوله یکبار مصرف در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان فروشگاه حوله یکبار مصرف در ایران توانسته است نامی برتر در رسته تولید کنندگان انواع ملزومات هتلی به ثبت رساند.برای اطمینان از خرید سالم و جنسی مرغوب این توصیه به شما می شود تا با انتحاب این مرکز همواره در خرید خود ثابت قدم خواهید ماند.

 

فروشگاه حوله یکبار مصرف

فروشگاه حوله یکبار مصرف در ایران

 


خرید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

خرید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

 


تولید حوله یکبار مصرف

 تولید حوله یکبار مصرف

حوله‌ی یکبار مصرف یکی از پر استفاده‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات یکبار مصرف است، این حوله که در بسته 5 عددی عرضه می‌شود سایزی مناسب برای خشک کردن دست و صورت یعنی 40 × 75 سانتی‌متر دارد. حوله‌ی یکبار مصرف از مواد کاملا بهداشتی تهیه شده که ضد هرگونه حساسیت است. این حوله که فضای کمی نسبت به حوله‌های معمولی اشغال می‌کند را می‌توان در آرایشگاه، استخر، هتل، باشگاه ورزشی و بیمارستان استفاده کرد و سپس آن را دور انداخت اما به دلیل جنس نسبتا ضخیم آن می‌توان هر دستمال را 4 تا 5 بار شستشو داده و مجدد استفاده کرد

 


فروش عمده حوله یکبار مصرف

فروش عمده حوله یکبار مصرف

همانطور که از نام این حوله ها پیداست، استفاده از حوله های یکبار مصرف به تعداد کثیری صورت می پذیرد و این گروه تولیدی اقدام به فروش عمده و در تیراژ بالای این محصولات نموده است. لازم به توضیح می باشد که خریداران این محصولات عمدتاً هتل ها و مراکز اقامتی و یا بیمارستان ها و مراکز درمانی و سالن های زیبایی می باشد که دارای مشتریان زیادی بوده و مصرف حوله در آنها بسیار بالاست و زمانی برای تعویض حوله و شست و شوی مجدد حوله وجود ندارد.

 


مرکز فروش حوله یکبار مصرف

مرکز فروش حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان فروشگاه حوله یکبار مصرف در دنیا توانسته است با تولید و تامین حوله های یکبار مصرف هتلی و سایر ملزومات هتلی از جمله مسواک هتلی ، خمیردندان هتلی ، شامپو و صابون و دمپایی یکبار مصرف و روتختی حوله ای و … بخش عمده ای از نیازهای مسافران هتل ها و مراجعین مراکز اقامتی و درمانی را برطرف نماید.

 

قیمت حوله یکبار مصرف

قیمت حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف زرین ساپ از سری حوله هایی است که در کارخانجات مجهز تولید شده و با نازلترین قیمت در فروشگاه ها و عمده فروشی های  سراسر کشور به فروش می رسد، اگر چنانچه از قیمت حوله یکبار مصرف اطلاعات کافی ندارید و به دنبال خرید عمده  آن هستید، می توانید با کارگاه  تولیدی فعال زرین ساپ  ارتباط گرفته و ثبت سفارش کنید . ثبت سفارش اینترنتی بسیاری از هزینه های اضافی را کاهش می دهد و موجب می شود که خریداران هر یک از نقاط دور و نزدیک به یک اندازه از محصولات درجه یک زرین ساپ بهره مند گردند .

 

خرید حوله یکبار مصرف به صورت عمده

خرید حوله یکبار مصرف به صورت عمده

یکی از مواردی که صاحبان صنایع مختلف همواره بر آن تاکید دارند انجام خرید به شکل عمده و انبوه است. طبیعی است افرادی که می خواهند به کسب و کار خود رونق بدهند لاجرم باید اقدام به خرید  حوله یکبار مصرف عمده نمایند .خرید به شکل عمده می تواند دلایل و مزایای بسیاری داشته باشد .انجام خرید ارزان و برخوردای از تخفیفات ویژه از مزایای خرید می باشد .روشن است که همه موارد ذکر شده در امر خرید حوله یکبار مصرف به صورت عمده نیز در جریان بوده و خرید انبوه آن خواهد توانست قیمت حوله  خریداری شده را کاهش داده و حاشیه سود خریداران را به شکل قابل توجهی افزایش دهد .

 

تولید حوله یکبار مصرف

تولید حوله یکبار مصرف

برای تولید حوله یکبار مصرف در هر کارخانه یا مجموعه تولیدی باید از امکانات و دستگاه های پیشرفته کمک گرفته شود تا مسیر تولید هر چه سریع تر طی گردد . مجموعه تولید کننده زرین ساپ که از جمله پیشرفته ترین مجموعه های تولید کننده ایرانی است امروزه بیشترین تیراژ از انواع حوله های یکبار مصرف را برای مجموعه ها و مراکز مختلف تولید می نماید .اغلب مشتریان زرین ساپ هتلدارانی هستند که در مجموعه خود دائما نسبت به وجود حوله یکبار مصرف احساس نیاز می نمایند .

 

حوله یکبار مصرف استخری

حوله یکبار مصرف استخری

افرادی که به سالن های ورزشی و باشگاهها و استخرها مراجعه می نمایند با توجه به اینکه حوله های معمولی حجم بسیاری دارند و جای بیشتری در ساک ورزشی میکیرند و یا در صورتیکه افراد و مراجعین دچار فراموشی شدند از آوردن حوله های شخصی به دلیل از یاد بردن آن امتناع نموده اند ، حوله های یکبار مصرف استخری گزینه خوبی برای استفاده و خرید در این گونه مکان ها می باشد.

 

ویژگی های حوله یکبار مصرف

قدرت جذب آب این حوله بالاست هر چند جای حوله‌های معمولی را نمی‌گیرد، اما از استفاده از حوله‌ی مشترک در مواقعی که دسترسی به حوله‌ی شخصی وجود ندارد بسیار بهتر و بهداشتی‌تر است. شعار این شرکت نوآوری است و به همین خاطر از بدو تاسیس تاکنون این تفکر، پایه و اساس همه فعالیت‌هایش بوده است. گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان فروشگاه حوله یکبار مصرف، مرکزی است که انواع دستمال‌های تولیدی از منسوجات بی‌بافت را در ایران تولید و تحت عنوان دستمال جادویی توزیع کرده است. زرین ساپ در بالا بردن بهداشت عمومی جامعه یکی از پیشتازان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *