مرکز تولید حوله هتلی با قیمت ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان قطب فروش و تولید حوله  هتلی توانایی تامین انواع ملزومات بهداشتی هتلی را دارا می باشد و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش بی سابقه این محصولات بتواند خدماتی درخور شآن مصرف کنندکان که مسافران هتل ها میباشد را ارائه دهد.

تولید حوله هتلی

تولید حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده و مرکز فعال فروش و توزیع انواع ملزومات هتلی از جمله حوله هتلی توانایی تامین انواع ملزومات هتلی را دارا می باشد. حوله های هتلی همواره یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین ملزومات هتلی به شمار می آید و وجود این آیتم از محصولات هتلی همواره تاثیر بسیاری در رتبه بندی هتل داشته که هتل داران را به خرید این محوصل فرا می خواند.

 

مرکز تولید حوله هتلی

مرکز تولید حوله هتلی

مرکز تولید و فروش حوله هتلی زرین ساپ با تامین حوله های مصرفی مسافران حاضر در اتاق های هتل نقش مهم و اساسی را در نحوه ارائه خدمات هتلداری ایفا می نماید و تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا همواره محصولی ارزنده را تحویل مسئولین مراکز اقامتی و هتل داران نماید.

 

تولید حوله هتلی درجه یک

تولید حوله هتلی درجه یک

حوله های هتل نیاز به پارچه های قویتری دارند ، باید در برابر صابون و خوردگی مواد شوینده  و ضد عفونی کننده مقاومت کنند. حوله خانگی این نیازمندی را ندارد ، حوله خانگی معمولاً دارای زرق و برق هستنند تا توسط مشتری  خانگی جذب شوند.در اصل ، حوله های هتل و حوله های خانگی تفاوت در محتوای پنبه آن و فرمالدئید  است. پس می توان اینگونه نتیجه گیری نمود که متریال و نخ اولیه تشکیل دهنده حوله بر کیفیت آن تاثیر مثبتی دارد.

 

تولید حوله هتلی ارزان

تولید حوله هتلی ارزان

با توجه به اینکه سالانه با اقامت تعداد بسیاری از مسافران در مراکز اقامتی و هتل ها روبه رو هستیم، وجود و تولید حوله هتلی در انواع مختلف یکی از اساسی ترین و موثرترین کالاهای بهداشتی در هر اتاق از هتل به شمار می آید. حوله هتلی همواره در تیراژ بالا مورد سفارش قرار می گیرند تا در صورت مواجه شدن با تعداد انبوه مسافران با کمبود این ملزومات روبه رو نباشیم.

 

 

مرکز تولید حوله هتلی

   مرکز تولید حوله هتلی

تولید حوله هتلی در کارخانه تولیدی زرین ساپ همواره در وضعیت فعال قرار دارد .این مرکز تولید کننده به عنوان یکی از مراکز اصلی تامین کننده حوله هتلی همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات بهداشتی هتلی همواره در انتخاب همان هتل در مراجعات بعدی نیز اثرگذاری فوق العاده بالایی داشته باشد.

 

تولید حوله هتلی با قیمت مناسب

تولید حوله هتلی با قیمت مناسب

حوله هتلی با کیفیت بالا و سفیدی بالا ، نرمی خوب ، جذب آب مناسب ، القا کننده کیفیت و مشتری مداری آن هتل می باشد. لذا باید در خرید حوله هتلی کیفییت را فدای قیمت نکرد زیرا عمر حوله های هتلی با کیفییت اغلب چند برابر حوله های هتلی ارزان می باشد, پس مقرون و بصرفه است که حوله هتلی با کیفییت انتخاب کنید!



تولید حوله هتلی با فناوری های نوین

تولید حوله هتلی با فناوری های نوین

اگر به ظاهر حوله های هتلی موجود در هتل های لوکس و ستاره دار دقت کنید متوجه درج لوگوی مخصوص هتل بر روی آنها خواهید شد.امکان چاپ لوگو هتل یکی از راه های تبلیغاتی موثر و پر بازده می باشد که بسیاری از خریداران حوله هتلی تبریز از آن استقبال نموده اند. آرم هتل و یا مکان هایی مانند بیمارستان ها و سالن ها در صورت سفارش مشتری بر روی حوله هتلی بافته می شود.

 

 

فروش حوله هتلی

فروش حوله هتلی

 

مجموعه زرین ساپ با فروش حوله هتلی به صورت مستقیم خدمت تمام هتلداران در کشور توانسته است نیاز آنها را نسبت به بهترین حوله هتلی تامین نماید . به صورتی که هر هتلداری که یک بار سابقه خرید از مجموعه زرین ساپ داشته است امروزه به عنوان مشتری دائمی این مجموعه تولیدی شناخته می شود و با عقد قرارداد همواره معاملات طولانی مدتی را با مجموعه زرین ساپ به انجام می رساند و توانسته است با ارائه اعلا ترین حوله های هتلی خدمت مسافران خود به عنوان یکی از بهترین هتل های کشور شناخته شود .

 

قیمت حوله هتلی

 

با توجه به افزایش میزان رقابت میان مجموعه های مختلف و نوسانات دائمی قیمت ها ما شاهد متغیر ترین قیمت ها در انواع حوله ها هستیم این موضوع در قیمت حوله هتلی نیز صدق می کند و با استعلام قیمت حوله هتلی با سطح کیفی های یکسان در مجموعه های مختلف می توانید بدین موضوع پی ببرید . مجموعه زرین ساپ یکی از خوش نام ترین مجموعه ها در بخش تولید حوله هتلی و انواع محصولات هتلی می باشد که می تواند نیاز هتل شما را به انواع حوله های هتلی تامین نماید .

 

 

تولید کننده حوله هتلی

تولید کننده حوله هتلی

 

تولید کننده حوله هتلی زرین ساپ با چندین سال تلاش در بازار تجارت امروزه توانسته است در عرصه فروش مستقیم انواع حوله های هتلی به مجموعه ها و هتل های مختلف فعالیت نماید . جهت شناخت مجموعه زرین ساپ می توانید نسبت به مطالعه اطلاعاتی که در سایت اینترنتی این مجموعه درج شده است اقدام نمایید . تمام این اطلاعات مربوط به شیوه تولید و سطح کیفی انواع حوله هتلی مجموعه زرین ساپ می باشد . حوله هایی که متفاوت ترین و کم نظیر ترین حوله های بازار هستند .

 

حوله هتل ها

حوله هتل ها

از میان حوله های هتلی که در مجموعه های مختلف تولید می گردد می توان به اعلا ترین و مناسب ترین آنها با هزینه ای مقرون به صرفه در مجموعه تولید کننده زرین ساپ دست یافت . حوله هتل ها اغلب ساده ترین و شیک ترین طرح ها را دارند و معمولا در رنگ های سفید سفارش داده می شوند . اما توجه داشته باشید که هیچ گونه محدودیتی برای سفارش حوله هتل ها وجود ندارد و شما می توانید بر اساس سلیقه  و سازوکار مجموعه خودتان نسبت به سفارش اقدام نمایید .

 

حوله سفید هتلی

حوله سفید هتلی

رنگ ظاهری حوله هتلی عمدتاً سفید است ، حوله های هتل عموماً از 100٪ مواد پنبه ای خالص استفاده میشود ، و تعداد نخ حوله های هتلی از تراکم بیشتری برخوردار است ، نرمی و لطافت بیشتر دارد ، آب گیری و قدرت جذب بالایی و مقاومت بالایی در برابر شستشو دارند. معمولا حوله های هتلی با آرم هتل به صورت گلدوزی و یا چاپ  لوگوی هتل  به صورت سفارشی تولید می شود.

حوله هتلی تبلیغاتی

حوله هتلی تبلیغاتی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با دریافت آرم و لوگوی مخصوص هتل ها توانایی این امر را دارد تا با حک کردن نام و برند هتل مورد نظر بر روی حوله مورد نظر و با دریافت هزینه شابلون در بار نخست حوله های هتلی را مورد نظر را در ابعاد و انواع مختلف به خط تولید برساند و انواع نیازهای بهداشتی هتل داران را مرتفع نماید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *