خرید اینترنتی شامپو و صابون هتلی به صورت عمده

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج خرید اینترنتی به صورت عمده ، برای راحت تر کردن کار خریداران، امکان خرید اینترنتی برای محصولات خود را نیز فراهم نموده اند که در کمترین زمان محصول بصورت سالم، به درب هتل فرستاده میشود.

 

فروش صابون هتلی

فروش صابون هتلی

خرید اینترنتی در بازار جهانی بسیار رایج شده است اما پیدا کردن برندی معتبر و با قیمت مناسب کار آسانی نیست.

گروه تولیدی زرین ساپ با در نظر گرفتن تمام شرایط لازم برای دسترسی آسان مشتریان برای خرید محصولات هتلی و همچنین حذف واسطه ها، توانسته است با پخش مستقیم و بدون واسطه انواع محصولات بهداشتی تک نفره چون شامپو سر، شامپو بدن، خمیردندان، مسواک، حوله، دمپایی و همه محصولات موردنیاز برای پک های بهداشتی بیمارستانی و ملزومات لازم برای اتاق مهمان، خریدی آسان و به صرفه را برای هتلداران و مسئولین خرید هتل ها و مراکز اقامتی فراهم نماید. جهت خرید و اطلاع از قیمت ها با مشاورین این مرکز که در طول روز پاسخگو می باشند، ارتباط بگیرید.

فروش صابون هتلی

خرید اینترنتی شامپو و صابون هتلی به صورت عمده

 

خرید اینترنتی شامپو و صابون هتلی به صورت عمده

مسئولین خرید هتل ها و بیمارستان ها همیشه به دنبال مرکز فروش معتبری هستند که محصولات موردنیاز خود را با بهترین قیمت و با صرفه تر خریداری نمایند و چون محصولات بهداشتی تک نفره نظیر شامپو، صابون، خمیر دندان، مسواک و دیگر محصولات تک نفره از ملزومات لازم و ضروری همیشگی است، بنابراین خرید آن ها با قیمت مناسب و بدون واسطه کار آسانی نیست. از طرفی هم برند های محصولات بهداشتی بسیار زیادند از جمله آن ها میتوان به ساویز، بس، طراوت، ایوان و … اشاره نمود.

خرید اینترنتی شامپو و صابون هتلی به صورت عمده

فروشگاه شامپو هتلی

فروشگاه شامپو هتلی

امروزه شیوه خرید محصولات مورد نیاز تغییر یافته است و بر اساس شرایط می توان روش خرید اینترنتی را اقتصادی ترین و راحت ترین روش به حساب آورد .فروشگاه اینترنتی شامپو هتلی زرین ساپ امکان مشاهده تمام انواع مدل ها را برای مشتریان تسهیل کرده است راه های ارتباطی که به صورت تماس تلفنی یا شبکه مجازی است سرعت ثبت سفارش محصولات را افزایش داده است و البته قابل ذکر است که در کم ترین زمان ممکن امکان مقایسه چند فروشگاه اینترنتی وجود دارد که این خود نکته ای مثبت به حساب می آید .

فروشگاه شامپو هتلی

 

 

خرید شامپو و صابون هتلی

فروشگاه شامپو هتلی

تمام مشتریانی که تجربه حداقل یک بار خرید شامپو و صابون هتلی از مجموعه  زرین ساپ را داشته اند به این موضوع اذعان یافته اند که قیمت های مناسب و ارزان مجموعه  زرین ساپ امکان خرید تعداد بالایی از محصول را برای مشتریان تسهیل می نماید .خرید عمده تنها برای همشهریان تبریزی امکان پذیر نیست و هر کدام از هم وطنان از هر نقطه ای از کشور قادر به خرید اینترنتی انواع شامپو ها و صابون های هتلی به صورت عمده هستند و البته در صورت نیاز می توانند سایر محصولات هتلی را نیز همراه با این محصول سفارش دهند .

خرید شامپو و صابون هتلی

قیمت صابون هتلی ایوان

قیمت صابون هتلی ایوان

 

محصولات هتلی ایوان از پرفروش ترین محصولات تک نفره هتلی می باشند که هم دارای کیفیت مناسب و هم قیمت ارزان تری هستند و خرید اینترنتی شامپو و صابون هتلی از این گروه تولیدی برای مشتریان عزیز فراهم شده است و دیگر نیازی به خرید از واسطه ها نیست زیرا گروه تولیدی زرین ساپ با فروش مستقیم و از درب کارخانه، سفارشات تمام هموطنان عزیز را در هر نقطه جغرافیایی که باشند پذیرفته و پس تائید و ثبت سفارش محصول و پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی از سوی مدیریت فروش این گروه تولیدی، در کمترین زمان ممکن تحویل خریداران و هتل داران مینماید.

 

قیمت صابون هتلی ایوان

قیمت صابون کوچک

قیمت صابون کوچک

گروه تولیدی محصولات بهداشتی هتلی زرین ساپ با هدف ترویج خرید اینترنتی شامپو و صابون هتلی به صورت عمده و با داشتن حساسیت وجود صابون کوچک در بازارهای عمده فروشی در تلاش است تا محصولات خود را با هزینه های مقرون به صرفه راهی بازار نماید. این محصول که جزو دسته بندی های محصولات بهداشتی هتل ها قراردارد باید ویژگی هایی را هم داشته باشد که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید تا با ارائه محصولات درجه یک بتوانیم تقاضای و خواسته شما هتل داران گرامی را پاسخگو باشیم.

انواع شامپو هتلی

انواع شامپو هتلی

همه مسافران و مهمانان هتل ها هنگام مراجعه به هتل ها به موضوع پاکیزگی و نظافت هتل ها و لوازم بهداشتی هتلی اهمیت بیشتری می دهند. بنا براین هتل داران در جهت رفع نیازهای بهداشتی هتل ها انواع محصولات بهداشتی اعم از حوله، شامپو، صابون،مسواک و خمیر دندان هتلی در سایزکوچک را در اتاق ها برای تمامی مسافران مهیا کرده اند.

ما در اینجا برخی از برند های محصولات بهداشتی هتل ها مانند شامپو و صابون را معرفی میکنیم، تا قبل از انتخاب و خرید محصولات، با آن ها آشنا شوید و مناسب ترین آن ها را برای هتل و یا مهمان سرای خود انتخاب کنید .

این شامپو با توجه به برند تولیدی شان متفاوت است :

  • برند ایوان
  • برند صحت
  • برند طراوت
  • برند ساویز
  • برند بس
  • برند کرشمه

و یا با توجه به نوع کاربرد و یا بسته بندی شامپو متفاوت است :

  • شامپو ساده مکعبی
  • شامپو تیوپی
  • شامپو استوانه ای
  • شامپوی بدن
  • و یا شامپوی مو

 

ویژگی های شامپو هتلی طراوت :

   ویژگی های شامپو هتلی طراوت :
  • برای انواع مو مناسب است
  • باعث تقویت موی سر میشود
  • سرشار از ویتامین های B و E است
  • حاوی نرم کننده است
  • ضد خارش و ضد شوره و ضد قارچ است
  • ضدعفونی کننده ی پوست سر است

در شهر تبریزنمایندگی های زیادی برای فروش محصولات بهداشتی طراوت وجود دارد که با قیمت مناسب و به قیمت کارخانه، راه ارتباطی مسئولین خرید هتل ها با کارخانه را سهل وآسانتر نموده است و در بهترین کیفیت حمل و نقل وعرضه، به هتلداران کمک میکنند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *