فروش حوله یکبار مصرف با نام تجاری زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز اصلی تامین کننده و مرکز فروش حوله تن پوش لایکو یکبار مصرف در دنیا توانایی این امر را دارد تا با توجه به تقاضا و درخواست بیشمار مشتریان از سراسر دنیا یک محصولی ایده آل را جهت استفاده های گوناگون به بازار جهانی عرضه نماید.

معرفی محصول: (حوله یکبار مصرف چیست؟)

معرفی محصول: (حوله یکبار مصرف چیست؟)

حوله تن پوش لوتوس یکبار مصرف زرین ساپ، کالایی است اقتصادی با قیمتی ارزان که توسط گروه تولیدی زرین ساپ از پارچه های نبافته اسپانلس بهداشتی تولید شده و با ماشین آلات بهداشتی و کمترین دخالت انسانی، برش و تا خورده و بسته بندی می شود و همانند بسیاری از اقلام ضروری زندگیمان، نقشی حیاتی در بهداشت فردی ما ایفا می کند و لازم است به عنوان یکی از ارکان سلامتمان در به آن اهمیت ویژه ای داده شود.


فروش حوله یکبار مصرف با نام تجاری زرین ساپ

 فروش حوله یکبار مصرف با نام تجاری زرین ساپ

بهداشت و سلامت فردی، موضوعی است که روزبه روز در جهان مورد اهمیت و تاکید بیشتری قرار گرفته و براین اساس، شرکتهای فعال در حوزه محصولات آرایشی- بهداشتی، تولید و عرضه کالاهای یکبار مصرف، که مختص یک نفر بوده و به بهبود سلامت و بهداشت شخصی افراد کمک می نماید را در اولویت برنامه ها و سیاستهای امروز خود قرار داده اند.

از جمله این محصولات، که در اکثر کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد و جزء لاینفک بسیاری از سالن های آرایشی، کلینیک های زیبایی، مراکز درمانی، هتلها و … بحساب می آید، حوله های یکبار مصرف می باشد. 

 


فروش حوله یکبار مصرف برای مصارف گوناگون

 فروش حوله یکبار مصرف برای مصارف گوناگون

با استفاده از حوله یکبار مصرف، دیگر نیازی به همراه داشتن حوله های شخصی نیست و در نتیجه وزن و حجم وسایلی که می خواهید همراه ببرید بسیار کمتر خواهد بود. به همین منظور، حوله یکبار مصرف زرین ساپ جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز در این سایت در معرض فروش قرار گرفته است. حوله یکبار مصرف زرین ساپ یک محصول بی بافت بسیار نرم و لطیف است که قدرت جذب آب بسیار بالایی دارد و به راحتی می تواند در مسافرت ها و آرایشگاه ها جایگزین حوله شخصی شما باشد. 

 


قیمت فروش حوله یکبار مصرف به صورت عمده

 قیمت فروش حوله یکبار مصرف به صورت عمده

این حوله ها با قیمتی بسیار مناسب می تواند جایگزینی بهداشتی برای حوله های معمولی باشد. از این حوله ها می توان برای خشک کردن دست و صورت استفاده کرد. قدرت جذب آب بالا و امکان شستن و استفاده مجدد از آن برای چندین بار از جمله مزایای آن است. همچنین می توان از این حوله ها برای استفاده در نظافت و تمیزکاری نیز استفاده نمود.

 


تولید کننده حوله یکبار مصرف زرین ساپ

 تولید کننده حوله یکبار مصرف زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده و تامین کننده اصلی و فعال حوله یکبار مصرف توانایی این امر را دارد تا با استفاده از فناوری های نوین و آخرین دستاوردهای روز دنیا در زمینه تولید ملزومات بهداشتی هتلی نامی برتر در رسته تولید کنندگان هم صنف خود به ثبت رساند.

 

کاربرد حوله یکبار مصرف

کاربرد حوله یکبار مصرف

کاربرد عمده حوله یکبارمصرف بیشتر در هتل ها و مراکز اقامتی و مراکز درمانی و بیمارستان ها و حتی در سالنهای آرایشی می باشد. چنین مکانهایی از حوله ای نو و تمیز استفاده کنند که در عین این حال قرار نیست هزینه زیادی برای آن پرداخت کنند. استفاده از حوله های یکبار مصرف میتواند از ناراحتی های مربوط به پوست و مو جلوگیری کند و جایگزینی آن با حوله هایی که در مکانهای عمومی توسط چند نفر مورد استفاده قرار میگرند یک ضرورت است.


ویژگی حوله یکبار مصرف

 ویژگی حوله یکبار مصرف

 

حوله های یکبار مصرف این شرکت، با تکنولوژی منسوجات بی بافت و از الیاف ۱۰۰% طبیعی تولید می شوند، لذا دارای نرمی،لطافت و جذب آب بسیار بالا باشند.استفاده از این حوله ها در محیط های مثل آرایشگاهها، استخرها، هتلها، بیمارستانها و رستورانها علاوه بر بالا بردن سطح بهداشت فردی و اجتماعی، از نظر اقتصادی هم بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا هم هزینه های مربوط به شستشو و استریل را برای این مراکز بسیار پایین می آورد و هم باعث جذب افراد به مجموعه هایی می شود که استفاده از حوله های یکبار مصرف در آن ها بسیار رایج است.استفاده از این حوله ها به دلیل وزن و حجم کم در مسافرت، سالن های ورزشی و سونا و… بسیار آسان است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *