مرکز تولید دمپایی هتلی حوله ای در دنیا

تیم بازرگانی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید دمپایی هتلی و سایر تجهیزات هتلی ، تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا انواع ملزومات بهداشتی هتلی را در انواع مختلف تولید و تامین نموده و نامی ماندگار در رسته تولید کنندکان برتر محصولات بهداشتی هتلی به ثبت رساند.

تولید کننده دمپایی هتلی

تولید کننده دمپایی هتلی

یکی از ملزومات مهم اتاق مهمان دمپایی هتلی می باشد که در مدلها و اشکال مختلفی وجود دارد. مدل هایی از قبیل : تک لایه ، سه لایه ، اسفنجی و حوله ای تولید می شود. انواع دمپایی هتلی یکبار مصرف بسیار سبک و باکیفیت و با طرح های زیبا با قیمت بسیار مناسب در ایران تولید می شوند. معمولا هتلها برای افزایش رضایتمندی میهمانها و افزایش بهداشت فردی مهمانها از دمپایی هتلی استفاده می کنند. یکی از مزیتهای دمپایی هتلی امکان چاپ برند هتل یا لوگو هتل بر روی دمپایی می باشد.

مرکز تولید دمپایی هتلی حوله ای

مرکز تولید دمپایی هتلی حوله ای در دنیا

این دمپایی ها به دلیل نوع بافت و حالت سربسته بودن می توانند از پاها در برابر آسیب و صدمات محافظت نماینداین کالا از درجه یک ترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شود. به دلیل کیفیت بالا از ماندگاری خوبی برخوردار می باشد. در بسیاری از هتل ها جهت راحتی مسافران این کفش ها در طرح های مختلف به تمامی افراد ارائه می شود.

مرکز فروش دمپایی هتلی

مرکز فروش دمپایی هتلی

دمپایی هتلی در شکل و رنگ های کاملا متفاوتی تولید و عرضه می شوند این مدل دمپایی های هتلی به طور یکبار مصرف تولید و عرضه می شوند که باعث افزایش بهداشت در هتل ها و نهایتا باعث افزایش رضایت مندی مشتریان شده است. یکی از بهترین انوع تولیدات یکبار مصرف دمپایی های هتلی می باشند که غالباً هتل داران برای راحتی بیشتر و بهداشتی بودن آن دمیپایی های هتلی را در انواع و طرح های متفاوتی سفارش می دهند .

قطب تولید حوله هتلی

قطب تولید حوله هتلی

یکی از مزیت های دمپایی های هتلی یکبار مصرف امکان چاپ لوگو یا برند بر روی آن است. اکثر هتل های معروف و شناخته شده به منظور بالا بردن کیفیت خدمات و همچنین تبلیغات محیطی از این قابلیت نیز براحتی نخواهند گذشت و سعی می کنند طرح و لوگوهای بسیار زیبا و خاصی برای چاپ بر روی دمپایی ارائه بدهند .

تولید دمپایی هتلی به صورت عمده

تولید دمپایی هتلی به صورت عمده

با توجه به ازدحام جمعیت در هتل ها و مراکز اقامتی و وجود تعداد کثیری از مسافران در این گونه مکانها، تولید دمپایی هتلی در تیراژ بالا و در میزان انبوه انجام می گیرد تا در نحوه ارائه خدمات هتلداری و کیفیت محصولات بهداشتی هتلی مشکلی پیش نیاید و با کمبود این گونه تجهیزات مواجه نشویم.

فروش آنلاین دمپایی هتلی

فروش آنلاین دمپایی هتلی

امروز با گسترش تکنولوژِی تجارت الکترونیک و تمایل مردم به انجام خرید و فروش های آنلاین، این گروه تولیدی را بر آن داشت تا با ایجاد یک پلتفرم نرم افزاری قوی که متشکل از کانال های اجتماعی مجازی و وبسایت های اینترنتی بوده، شرایط را برای خرید و فروش های آنلاین فراهم سازد تا در هم در وقت و هزینه آنها صرفه جویی شود و هم خرید فروش آنها رونق یابد.

مرکز فروش دمپایی هتلی به روش آنلاین

مرکز فروش دمپایی هتلی به روش آنلاین

دمپایی هتلی یکبارمصرف یکی از وسایلی است که در بسیاری از مراکز معتبر اقامتی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. پخش عمده ارقام مختلف دمپایی هتلی در مراکز مجاز انجام می شود اما امروزه بخش این کالا از طریق سایت و به صورت آنلاین مورد استقبال هتلداران و صاحبان مراکز اقامتی قرار گرفته است چرا که با سفارش و ارسال این محصولات به صورت آنلاین در زمان و انرژی خریداران این محصولات ، بسیار صرفه جویی می شود.

 

تولید کننده انواع دمپایی هتلی

تولید کننده انواع دمپایی هتلی

اغلب هتل های معروف و بین المللی برای بالا بردن کیفیت خدمات روی همین نکات ریز هم توجه دارند و خودشان لوگو ها و طرح هایی را برای چاپ روی محصولات مد نظرشان پیشنهاد می دهند.طرح و رنگ دمپایی هتلی که بر خلاف ظاهر این امر ، نکته ای مهم به شمار میرود چرا که دقت به زیبایی و طرح محصولات ارائه شده در اقامتگاه باعث رضایت بیشتر مسافران و لوکس بودن فضای هتل ها می شود.طریقه استفاده دمپایی هتلی (دمپایی هتلی غالبا در 3 نوع جلو باز ، لا انگشتی و جلو بسته تولید و ارائه می شود.)

ویژگی های دمپایی هتلی

ویژگی های دمپایی هتلی

  • این دمپایی در عین سبکی و نرمی، کاملا مقاوم بوده و از طول عمر خوبی برخوردار می باشد.
  • دمپایی یکبار مصرف هتلی در تنوع رنگ های گوناگون روانه بازارهای فروش می گردد.
  • دمپایی حوله ای هتلی هم از پارچه ضخیم حوله ای، با کیفیت عالی و مقاوم تولید شده است.
  • از این مدل دمپایی هتلی، عمدتا در فصول سرد سال برای مراکز هتل ها استفاده می نمایند.
  • دمپایی حوله ای هتلی، در تنوع طرح ها و رنگبندی ها و در سایزهای گوناگون به بازار عرضه می گردد.

 

دمپایی هتلی یکبار مصرف

دمپایی هتلی یکبار مصرف

دمپایی یکبار مصرف هتلی و استخری با قیمت های متفاوتی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این دمپایی ها با جنس مرغوبی که دارد توانسته اند بازار فروش عالی را برای خود در شهر های مختلف ایجاد کنند.هتلداران امروزه به منظور جذب مشتریان بیشتر در هتل های خود خدمات بسیاری را ارائه می دهند. از جمله این موارد در دسترس قرار دادن تجهیزات بهداشتی هتلی است که وجود شان بسیار ضروری می باشد.



 

انواع دمپایی یکبار مصرف هتلی:

انواع دمپایی یکبار مصرف هتلی:

دمپایی هتلی یکبار مصرف اغلب از جنس اسپان باند می باشند و از این جهت نام یکبار مصرف به روی آن ها نهاده اند که قابل شستشو نمی باشند. دمپایی های یکبار مصرف این مجموعه در 3 مدل به شرح ذیل تولید و عرضه می شوند:

  1. دمپایی اسپان باند تک لایه: این مدل دارای کفه فوم با ضخامت 3 میل و رویه پارچه اسپان باند تک لایه و به رنگ سفید می باشد. البته این مدل را نیز می توانید به 2 صورت با نوار و بدون نوار دوزی دور سفارش دهید.
  2. دمپایی اسپان باند با رویه 3 لایه: این مدل نیز دارای کفه فوم آجدار 3 میل هست با این تفاوت که رویه پا از جنس اسپان باند 3 لایه می باشد.
  3. دمپایی اسپان باند با رویه و کفه 3 لایه: این مدل ضخیم ترین مدل تولید کارخانه می باشد که دارای کفه 3 میل آجدار و 3 لایه اسپان باند دوخته شده در کفه دمپایی و 3 لایه اسپان باند برای رویه پا می باشد. این مدل بیشتر مورد استقبال هتل های رو به درجه بالا و مراکزی نظیر سالن های ماساژ و … قرار گرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *