مرکز فروش و تولید حوله هتلی زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید حوله هتلی در صدد آن است تا با فروش و تامین ملزومات بهداشتی هتلی از جمله حوله هتلی برای مسافران هتل ها خدمتی تاثیرگذار و در شآن ساکنین هتل را حضورشان ارائه دهد.

تولید حوله هتلی زرین ساپ

تولید حوله هتلی زرین ساپ

حوله هتلی از جمله لوازم ضروری هر هتلی می باشد چرا که در هتل بهداشت مساله مهمی به شمار می رود و دید مسافرین را نسبت به هتل تعیین می نماید. حوله زرین ساپ با چندین دهه حضور در عرصه تولید حوله های هتلی یکی از پیشتازان این عرصه می باشد. حوله های دستی، استخری ، حمامی و تن پوش با انواع نخ های 100% پنبه به مشتریان عزیز عرضه می گردد. حوله های هتلی با لوگوی موردنظر با بهترین کیفیت و قیمت مناسب قابل تولید هستند. به سبب اعتماد ایجاد شده و کیفیت ممتاز محصولات گروه تولیدی زرین ساپ، بسیاری از هتل های تراز اول کشور مشتریان ثابت ما هستند.حوله های هتلی در انواع مختلف تن پوش ، دستی و حمامی و زیرپایی تولید می شوند.


مرکز فروش و تولید حوله هتلی

 مرکز فروش و تولید حوله هتلی زرین ساپ

نیاز هتل ها به انواع حوله متفاوت می باشد. بالطبع بسته به تعداد اتاق ها، تعداد مراجعین ، ستاره هتل و … نیاز هتل ها به حوله متفاوت می باشد. هرچند ممکن است یک هتل پنج ستاره سالانه نیاز به 1500 عدد انواع حوله داشته باشد ولی هتل پنج ستاره دیگری نیاز به 10000 عدد انواع حوله داشته باشد.   معمولا تمامی هتل ها چه دو ستاره و چه پنج ستاره دوست دارند حوله خریداری شده با لوگوی هتل شان باشد. با کمال خوشبختی این امکان را دارد تا با حداقل تیراژ نیز حوله های هتلداران عزیز را با لوگوی اختصاصی تولید نماید.کافیست شما هتل دار گرامی با ارائه لوگوی هتل خود و یا طراحی توسط خود مجموعه زرین ساپ لوگوی هتل خود را بر روی حوله به صورت چاپ و گلدوزی شده دریافت نمایید.


تولید حوله هتلی در رنگ سفید

تولید حوله هتلی در رنگ سفید

با توجه به اینکه کیفیت ارائه خدمات هتل داری نقش مهمی در رتبه بندی و تعیین درجه هتل ها دارد و باعث شده که مسافران هتل ها در مراجعات بعدی نیز همان هتل را به عنوان محل اسکان مجدد خود انتخاب نمایند، می بایست حوله هتل ها همواره به رنگ سفید بوده تا در صورت وجود هرگونه چرک و آلودگی سریعا برطرف شود. در نتیجه می توان به این امر پی برد که تولید و تهیه آنها همواره در رنگهای روشن و سفید انجام میگیرد.


فروش حوله هتلی به صورت عمده

 

تولید حوله هتلی به صورت عمده

با توجه به تعدد بیشتر مسافران در هتل ها و ضرورت وجود و تامین ملزومات بهداشتی برای مسافران هتل ها ، هتل داران موظف هستند که محصولات بهداشتی خود را در تعداد انبوه و در تیراژ بالا مورد سفارش قرار دهند تا با کمبود این ملزومات مواجه نشوند. گفتنی است که در تهیه حوله هتلی لوگو و برند هتل سفارش دهنده ازمسئول هتل اخذ شده و عمل چاپ آن برروی حوله سفید هتلی پس از تهیه شابلون لوگوی مذکور انجام می گیرد.

 


قیمت حوله هتلی

قیمت تولید حوله هتلی

لازم است این نکته را متذکر شویم که قیمت تولید حوله هتلی با توجه به تولید و فروش عمده آنها ، در حدود و رنج های متعادل و کمتراز عرف بازار تعیین می شود تا متقاضیان خرید که عمدتاً هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی می باشد با هر بودجه و توان مالی ، قادر به تهیه و خرید این محصول باشند.

نحوه نگهداری حوله هتلی

نحوه نگهداری حوله هتلی

تولید کنندگان حوله برای تکمیل و رنگرزی حوله ها از روش های مختلفی استفاده می نمایند. ولی همه آنها معمولا از یکسری نرم کننده در حین رنگرزی بهره می گیرند که حالت نرمی و  پُفی به حوله ها می دهد. این امر سبب می شود تا حوله بعد از رنگرزی مقداری حالت چربی به خود گرفته و آبگیری آن کم شود. به همین دلیل بهتر است حوله ها قبل از استفاده شسته شوند.

 

 

نحوه شست و شوی حوله هتلی

نحوه شست و شوی حوله هتلی

بر اساس تجربه این مواد نرم کننده معمولا بعد از 5 بار شستشو از بافت حوله خارج می شوند. استفاده از نرم کننده های لباس و حوله خیلی خوب است و البته بایستی به مقدار مناسب و به تدریج اضافه شود. همچنین شوینده کمتری به کار برده شود چرا که باعث می شود حوله حالت زبر داشته باشد. آب گرم باعث می شود حوله های سفید هتلی حالت چرکی کمتری به خود بگیرند ولی در عوض سبب زرد شدن زود هنگام حوله ها نیز می شود.

پس بهتر است حوله های هتلی با آب ولرم یا سرد شستشو داده شوند. گروه تولیدی زرین ساپ آمادگی خود را جهت تامین و تولید انواع حوله های هتلی با لوگوی اختصاصی هتل اعلام می دارد. دوست داریم با ارائه بهترین کارها برای شما، مشتری دائمی ما باشید. تفاوت ما کیفیت و قیمت مناسب می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *