فروش حوله هتلی به صورت مستقیم از درب کارخانه

فروش حوله هتلی در مجموعه زرین ساپ به عنوان مرکز تولید کننده و مرکز فروش انواع ملزومات بهداشتی هتلی همواره در ایام پیک و در این بازه زمانی از رونق خوبی برخوردار می باشد.زرین ساپ آمادگی خود را جهت تولید و فروش انواع ملزومات بهداشتی هتلی با تمامی مراکز طرف قرارداد اعلام می دارد.

جالب است که درباره حوله حمامی هم بیشتر بدانیم.

مرکز فروش حوله هتلی به صورت عمده

با توجه به اینکه مشتریان و متقاضیان طرف قرارداد این مرکز تولیدی اکثرا اقامتگاه ها و هتل ها و مراکز و سالن های زیبایی و آرایشی می باشند ، نیاز به این محصول در مکانهای فوق الذکر از جمله ضروریات اساسی و تاثیر گذار در نحوه ارائه خدمات هتلداری و بهداشتی محسوب می شودو با توجه به تکثر افراد در این مکانها تهیه و تولید و نهایتاً فروش حوله های هتلی می بایست به صورت عمده و در تیراژ های بالا انجام بگیرد.

فروش حوله هتلی به صورت مستقیم از درب کارخانه

مزیت بزرگ تهیه حوله هتلی از مرکز زرین ساپ ، فروش غیر حضوری و به صورت مستقیم از درب کارخانه می باشد. این نوع محصول را شما با برقراری ارتباط با مدیریت فروش بررسی نموده و پس از حصول اطمینان از مرغوبیت آن و مشخصات کیفیتی و آگاهی از استاندارد های بهداشتی می توانید به صورت بدون واسطه از کارخانه دریافت نمایید.

فروش حوله هتلی در نوع حمامی

حوله حمامی هتلی همان طور که از نامش پیداست در اندازه و ابعاد حوله های حمام می باشند. این حوله ها با داشتن کیفیت مناسب و جنس الیاف مرغوب بدن را به خوبی خشک می نمایند و آب های اضافی را جذب می کنند.
این نوع از حوله ها معمولا پرکاربردترین حوله ها در اماکن اقامتی و هتل ها می باشند.

تولید حوله هتلی

استقبال از فروش حوله های هتلی از سراسر دنیا به دلیل کیفیت مطلوب آنها و ویژگی های بارزی همچون قدرت جذب آب بالا و تراکم بافت بالا و میزان مواد اولیه به کار برده شده در تولید و تهیه این محصول موجب فعالیت شدید خط تولید این مجموعه شده است.این اطمینان به شما داده می شود که با اولین خرید خود از این مجموعه ، خرید ها و انتخاب های بعدی و آتی خود را از این مجموعه انجام خواهید داد.

حوله یکبار مصرف هتلی و کاربرد آن

حوله های یکبار مصرف هتلی همانطور که از نامشان پیداست برای مصرف روزانه تولید شده و موارد کاربرد آن بیشتر در آرایشگاه ها و استخر ها و باشگاه ها به دلیل اینکه وزن و حجم کمی دارد و فضای کمی را در کیف ورزشی اشغال می نماید، زبانزد خاص و عام است.

در این میان بهتر است حوله حمامی برق لامع درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم. 

انواع حوله هتلی

حوله های هتلی به لحاظ کیفیت، رنگ و اندازه دارای تنوع بسیاری هستند.یک خریدار حوله هتلی در اولین اقدام به جنس بافت حوله دقت می کند و در نهایت با اطلاع از قیمت آن را سفارش می دهد. حوله های هتلی در سه مدل زیر پایی، دستی و حوله حمامی وارد بازار شده اند.معمولا هتلداران هر سه مدل را تهیه می کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.اندازه و سایز حوله ها معمولا کاملا مناسب با کاربرد آنها می باشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *