مرکز فروش عمده مسواک هتلی

فروش عمده مسواک هتلی از جمله خدمات این مجموعه تولیدی میباشد تلاش ما در این مرکز فروش و تولید محصولات بهداشتی هتلی ارائه محصولی با کیفیت و مرغوب به شما عزیزان میباشد.

فروش مسواک هتلی

فروش مسواک هتلی

این محصول را در زرین ساپ با بکارگیری از بهترین و مرغوب ترین مواد ممکن توسط ماشین آلات  روز دنیا و در بسته بندی های زیبا تولید میکنیم که قیمت تمامی محصولات ما از قبیل مسواک های از نوع  نرم سخت و متوسط پایین بوده با صرفه و سود برای شما تمام میشود .

مرکز فروش عمده مسواک هتلی

 فروش عمده مسواک هتلی

فروش عمده مسواک هتلی در مجموعه ی زرین ارائه دهنده مجموعه کاملی از محصولات بهداشتی هتلی در معروفترین برندهای روز بصورت عمده و در تیراژ های بالا و ارسال به تمامی نقاط کشور امکان پذیر میباشد که بسیار با دوام و مورد پسند اکثر مسئولین مراکز اقامتی و درمانی هستند. 

قیمت مسواک هتلی

قیمت مسواک هتلی

مسواک های ارزان قیمت که بیشتر برای مدت کمی مورد استفاده قرار میگیرند بیشتر در هتل ها میتوان مشاهده کرد . فروش عمده مسواک های هتلی با قیمت های ارزان، بیشتر توسط عمده فروشان و یا تولید کنندگان درحال انجام است این مسواک ها در بازار ایران مشتریان زیادی دارد چرا که امروزه مراکز اقامتی و هتل ها با تعداد مراجعین بسیاری مواجه هستند

خرید آنلاین مسواک هتلی

خرید آنلاین مسواک هتلی

بهترین و ساده ترین روش خرید امروزه به صورت آنلاین و از طریق سایت های معتبر انجام میشود که شما میتوانید از این پس از طریق راه های ارتباطی با همکاران ما در ارتباط باشید و محصول مورد نیاز خود را در تعداد های بالا سفارش دهید و پس از پرداخت مبلغ در اسرع وقت دریافت کنید.

تولید مسواک در ایران

تولید مسواک در ایران

اغلب مسواک ها از جنس کریستال مات و شفاف تولید می شود و در بسته بندی شیک به فروش می رسد. مسواک هتلی در کارتن های بزرگ به فروش می رسد و جزء محصولات پر فروش کارخانه می باشند. این محصولات در شهر های مختلف ایران دارای بازار فروش بسیار عالی هستند و به طور عمده در دسترس بازاریان قرار می گیرند..

مشخصات مسواک استاندارد

مشخصات مسواک استاندارد

یک مسواک خوب میتواند عادات بد بهداشتی را به عادت های خوب بهداشتی تبدیل کند. یک مسواک خوب آن است که بعد از مدتی استفاده، پرزهای آن پخش و پلا نشود این حالت باعث می شود که پرزها، مواد غذایی را به خوبی تمیز کنند به طوری که تمامی باکتری های موجود در دهان و دندان را کاملا از بین ببرد .

نکته مهم در مورد مسواک

نکته مهم در مورد مسواک

پس از استفاده روزانه، مسواک شما می‌تواند اثر خود را از دست بدهد و حتی تبدیل به یک منطقه پرورش میکروب‌ها، قارچ‌ها و باکتری‌ها شود برای گرفتن بیشترین سود از مسواک زدن،همواره مسواکی با استحکام و قدرت پاک کنندگی بالا استفاده نمایید و اگر شما به ‌تازگی سرماخوردگی داشته‌اید ممکن است میکروب‌ها را به مسواک خود منتقل کرده باشید بنابراین این توصیه به شما داده می شود که از یک مسواک جدید استفاده کنید.

پیشنهاد ما در انتخاب مسواک برای شما

انواع مسواک هتلی
  • میزان زبری: متوسط
  • برس بلند برای نفوذ به عمق بیشتر
  • جنس کریستال
  • دارای درپوش
  • قیمت مناسب برای عرضه عمده
  • بسته‌بندی لوکس مناسب برای هتل‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *