مرکز فروش مسواک هتلی با کیفیت

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده شوینده لاروش پوزای در تبریز توانسته است نامی نیک در صنعت تولید محصولات هتلی در سطح کشور به ثبت رساند و به عنوان یکی از نامداترین شرکت های تولیدی در دنیا شناخته شود.

فروش مسواک هتلی در مجموعه زرین ساپ در تمامی بازه های زمانی بخصوص در ایام پیک از رونق خوبی برخوردار است . این اطمینان به شما داده می شود که با انتخاب و خرید محصول از این مرکز تولیدی همواره مشتری دائمی و همیشگی این مجموعه تولیدی خواهید شد.

مرکز فروش مسواک هتلی با قیمت مناسب

مرکز فروش مسواک هتلی با قیمت مناسب

گروه تولیدی زرین ساپ با دارا بودن کارشناسان مالی در بخش اینفورماتیک مجموعه خود توانایی این امر را دارد تا با قیمت گذاری بر روی محصولات بهداشتی هتلی خود اعم از مسواک هتلی همواره محصولی ارزنده و نفیس را با قابلیت ها و ویژگی های مثبت فراوان روانه بازار جهانی نماید.

مرکز فروش مسواک هتلی با کیفیت

مرکز فروش مسواک هتلی با کیفیت

این مسواک اندازه ‌‌ای مناسب برای قرارگرفتن در کیف و بسته‌های بهداشتی و قیمتی مقرون به صرفه برای ارائه در هتل‌ها و بیمارستان‌ها دارد. مسواک های هتلی که در این مرکز تولیدی عرضه می شوند با برس متوسط با محافظت از مینای دندان و لثه، پلاک‌های دندان‌ها را از بین می‌برد. زاویه سری این دسترسی به انتهایی‌ترین نقاط دهان را فراهم می‌آورد. الیاف بلند این مسواک در فاصله بین تاج دندان‌ها نفوذ کرده و مانع تجمع جرم و باکتری می‌شود. این مسواک لکه‌های سطحی دندان‌ها را پاک نموده و لبخندی درخشان به شما هدیه می‌دهد.

فروش مسواک هتلی درجه یک

فروش مسواک هتلی درجه یک

اگر شما هم اهل سفر باشید یکی از ملزومات مورد نیاز در سفر مسواک هتلی است. مسواک های هتلی در انواع هتل ها و مسافرخانه ها در پک های بهداشتی به همراه خمیردندان های کوچک ارائه می شوند. مسواک هتلی دارای انواع مختلفی می باشد. یکی از انواع آن مسواک هتلی تاشو است. که مسواک هتلی را کوچکتر میکند. مسواک هتلی دارای قیمت های مختلفی است. با توجه به نوع و برند مورد نظر شما دارای طیف قیمتی مختلفی میباشد.

خرید عمده فوم شستشوی صورت کوچک یکی از دغدغه های اصلی تمامی هتلداران، صاحبان آرایشگاه ها و حتی برخی از مراکز بهداشتی و درمانی می باشد.

مرکز فروش مسواک هتلی

 مرکز فروش مسواک هتلی

خرید عمده مسواک هتلی به دلایل زیر و جهت رعایت بهداشت فردی و عمومی در مکان های اقامتی تاکید می شود:

  • موجب تمیز نمودن سطح دهان و پاکسازی میکروب ها و باکتری های موجود می شود.
  • از بین رفتن پلاک های دندان و عدم ایجاد لکه
  • پاکسازی جرم های موجود در اطراف دندان ها و روی زبان
  • زیبا شدن لبخند به واسطه داشتن دندان های سفید و تمیز
  • بالا رفتن میزان اعتماد بنفس به واسطه دهان خوشبو

معمولا بسیاری از مشتریان هتل ها وجود مسواک در هتل را امری مهم در نظر می گیرند.
شرکت های تولید کننده محصولات بهداشتی هتلی مسواک های هتلی را به این دلیل تولید نموده اند.

انواع مسواک هتلی

انواع مسواک هتلی

بسیاری از برند های محصولات بهداشتی در ایران اقدام به تولید محصولات هتلی نموده اند که یکی از آنها مسواک هتلی می باشد. این محصول از پر فروش ترین ملزومات بهداشتی هتلی می باشد که کیفیت منحصر به فرد این محصول ، موجب رونق خرید عمده مسواک هتلی شده است.
انواع مختلفی از این محصول هتلی تولید شده است که از نظر چندین ویژگی با هم متفاوت هستند.

  • برند
  • رنگ
  • جنس برس
  • بسته بندی
  • مات یا شفاف بودن
  • تاشو یا ساده بودن

ویژگی های مسواک هتلی

ویژگی های مسواک هتلی

شرکت زرین ساپ ارائه کننده انواع مسواک هتلی با قیمت های با صرفه می باشد. همچنین با توجه به اینکه مسواک ها باید بطور مرتب در بازه های زمانی کوتاه تعویض شوند پیشنهاد ما به شما خرید مسواک های هتلی از مجموعه زرین ساپ می باشد. یکی دیگر از انواع مسواک هتلی مسواک هتلی کشویی می باشد. گروه تولیدی زرین ساپ ارائه دهنده انواع این مسواک ها با متریال درجه یک می باشند و هیچ آسیبی به دندان ها ولثه های شما نخواهند رساند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *