مرکز فروش حوله هتلی ارزان در خاورمیانه

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز تامین کننده و فروش حوله هتلی در انواع مختلف، تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با تولید و تامین تمامی سایر ملزومات بهداشتی هتلی از جمله صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان و دمپایی یکبار مصرف ،بخش قابل توجهی از نیازهای بهداشتی هتل داران را تامین نماید.

فروش حوله هتلی

فروش حوله هتلی

حوله یکی از ملزومات اساسی و مهم هر هتل و یا مرکز اقامتی محسوب می شود که کیفیت برتر و مرغوبیت آن تاثیر بسزایی در ارتقا و بالا رفتن رتبه و درجه هتل ها دارد.بر این اساس گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید حوله هایی مینماید که دارای بالاترین تراکم و انسجام بافت بوده و جنس آنها از نخ پنبه 100% بوده و فاقد اثر گذاری منفی و ایجاد حساسیت پوستی برای اشخاص باشد.

مرکز فروش حوله هتلی ارزان در خاورمیانه

مرکز فروش حوله هتلی ارزان در خاورمیانه



تولید حوله هتلی با لوگوی سفارشی

تولید حوله هتلی با لوگوی سفارشی

 

برترین مرکز فروش حوله هتلی

   برترین مرکز فروش حوله هتلی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با تامین ملزومات در حجم انبوه نامی برتر در رسته تولید کنندگان هم صنف خود به ثبت رساند و تاکنون توانسته است با اثبات کیفیت برتر محصولات هتلی خود به عنوان برترین و نامدار ترین واحدهای نمونه تولیدی در منطقه خاورمیانه شناخته شود.

قیمت فروش حوله هتلی

قیمت فروش حوله هتلی


قیمت انواع حوله هتلی بر اساس نوع محصول بسیار مناسب و مقرون به  صرفه هستند. با توجه به وجود تورم و نوسان قیمتی در بازار های خرید و فروش محصولات، از طریق خرید از این مجموعه متوجه خواهید شد که قیمت انواع حوله هتلی دارای تغییرات کمتری خواهند بود و همیشه در کمترین رنج خود قرار خواهد داشت.

 

 

خرید حوله هتلی

خرید حوله هتلی

سطح کیفی محصول خریداری شده مورد اهمیت ترین موضوعی می باشد که می تواند مورد توجه خریدار قرار گیرد .در واقع با آغاز فعالیت مجموعه تولید کننده زرین ساپ در زمینه فروش انواع حوله ها بهترین موقعیت برای خرید حوله های هتلی با کیفیت و درجه یک ایجاد گشت . خرید اینترنتی خود مزایایی را به همراه دارد که می توان از این مزایا به صرفه جویی قابل توجه در زمان و هزینه های اضافی حمل و نقل اشاره کرد .تجربه خرید از مجموعه زرین ساپ برای صاحبان کسب و کار های نوپا و با تجربگان بازاری رضایت بخش می باشد .

 

حوله هتلی ارزان زرین ساپ

حوله هتلی ارزان زرین ساپ

با انجام معاملات به صورت مستقیم و بدون واسطه با اغلب تولید کنندگان موجود در کشور می توان به محصولاتی درجه یک و ارزان قیمت دسترسی پیدا کرد بهره مندی از فرصت و موقعیتی  که در زمان های گذشته بنابه شرایط حاکم ،  مشکل و غیر ممکن به نظر می آمد . حوله هتلی ارزان زرین ساپ پایه ثابت سفارشات اغلب هتلداران کشور می باشد این محصول به شکل قابل توجهی توسط مشتریان بین المللی نیز به صورت عمده سفارش داده می شود .

فروش عمده حوله سفید هتلی

فروش عمده حوله سفید هتلی

گفتنی است خرید محصولات هتلی ارائه شده در  گروه تولیدی زرین ساپ به صورت عمده، شامل تخفیفات بسیار مناسبی برای متقاضیان خرید گرامی خواهد بود. بهره مندی از این تخفیفات موجب می شود یک خرید پر سود و بسیار مناسب داشته باشید و از صرف هزینه های اضافی به دور باشید.لازم به توضیح می باشد که شما با خرید محصولات به صورت اینترنتی بسیاری از هزینه های اضافی را کاهش داده و خریدی با صرفه را تجربه خواهید نمود.

ویژگی های حوله هتلی

ویژگی های حوله هتلی
  • ابعاد مناسب حوله، نه باید خیلی کوچک باشند و نه باید خیلی بزرگ باشند.
  • تا جای ممکن باید حوله‌ها ساده و سفید باشند و فقط دارای لوگو و نام هتل باشند.
  • باید آب گیری و قدرت جذب بالایی داشته باشد.
  • جنس الیاف مورد استفاده در حوله باید مرغوب باشد تا از بو گرفتن زود هنگام آن جلوگیری کند.
  • همچنین به یاد داشته باشید که حوله‌های هتلی علاوه بر ابعاد باید وزن مناسبی هم داشته باشند و بیش از اندازه سنگین نباشند.
  • حوله هتلی میتواند در ابعاد مختلف به عنوان حوله دست و صورت، حوله حمام، حوله استخر و حوله اسپا با آرم و لوگوی هتل تولید شود.

ماندگاری و دائمی بودن حوله هتل

ماندگاری و دائمی بودن حوله هتل

یکی از راه های افزایش اعتبارتان در بین میهمانان هتل، هدیه کردن از حوله هتلی است. حوله هتلی به این صورت است که هر هتلی برای خود، حوله‌هایی را برای کاربردهای مختلف سفارش می‌دهد که آرم و اسم هتل روی حوله بافته یا چاپ و یا گلدوزی می‌شود. علاوه بر بهداشت و نظافت یکی از موارد دیگری که اهمیت محصولات حوله‌ای که هتل را چندین برابر می‌کند این است که حوله‌ها جز وسیله‌هایی هستند که اغلب می‌توان در پایان اقامت در یک هتل آن‌ها را به یادگار برداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *