قیمت انواع روتختی حوله ای هتلی در مجموعه زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت انواع لباس حوله ای در سطوح قیمتی متناسب با درجه کیفیت تولید شده این محصول، توانسته است میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد. با ما همراه باشید قیمت انواع روتختی حوله ای هتلی در مجموعه زرین ساپ بررسی کنیم.

قیمت روتختی حوله ای کبریتی دو نفره درجه یک

قیمت انواع روتختی حوله ای

ست حوله تن پوش یکی از انواع محصولات تولیدی گروه تولیدی زرین ساپ می باشد و باید این نکته را مدنظر قرار داد که قیمت آن مقرون به صرفه تر از نرخ انواع دیگر روتختی در بازار می باشد. قیمت روتختی حوله ای درجه یک طبیعتا وابسته به عواملی از قبیل تراکم بافت و مواد تشکیل دهنده در تولید این محصول حوله ای می باشد. کارشناسان فنی این گروه تولیدی، تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار می دهد و در نهایت قیمت این اجناس را مشخص می کند و پس از آن تمامی فروشندگان در تمامی بسترها با توجه به مبلغ تعیین شده نسبت به فروش کالاهای خود اقدام خواهند کرد.

قیمت انواع روتختی حوله ای

ویژگی های روتختی های حوله ای:

برای دریافت استعلام از آخرین قیمت تعیین شده برای انواع روتختی حوله ای می توانید با مدیریت فروش این گروه تولیدی در تماس باشید. بستر فروشگاه های اینترنتی در حال حاضر بسیار گسترده است و دریافت قیمت و همچنین خرید از طریق مشاوره و راهنمایی با مدیریت فروش امکان پذیر می باشد. دریافت استعلام قیمت به این شکل، قطعا می تواند باعث صرفه جویی فراوان در وقت، هزینه و انرژی شما شود.

خرید اینترنتی روتختی حوله ای

قیمت انواع روتختی حوله ای

امروزه و در عصر جدید مردم به دلیل مشغله کاری و جهت صرفه جویی در زمان و برای انجام خریدی بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده، خواهان خرید اینترنتی و آنلاین انواع محصولات از جمله روتختی حوله ای میباشد. از این جهت گروه تولیدی زرین ساپ با ایجاد وبسایت رسمی و تشکیل کانال های اجتماعی مجازی ازجمله اینیستاگرام و تلگرام و اپیلیکیشن واتساپ این امکان را فراهم نموده است تا مشتریان با بازدید از سایت و همچنین بررسی مدل ها در کانال ها  بتوانند سفارش خود را ثبت نموده و پس از تائید و بررسی و استعلام از انبار، پس از پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی جنس خود را تحویل بگیرند.

فروش روتختی حوله ای

فروش روتختی حوله ای

در دنیای مدرن امروزی مردم به دنبال اجناسی هستند که دارای رتبه کیفیتی بالایی بوده و قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد.این گروه تولیدی همواره بر این اصل پایبند است که محصولات تولیدی خود را از جمله روتختی حوله ای کبریتی با قیمت هایی که بر اساس مرغوبیت کالای تولید شده مشخص می شود و با در نظرگرفتن توان مالی خریداران تعیین می شود را طبقه بندی نماید.

قیمت انواع روتختی حوله ای

خرید عمده روتختی حوله ای

تهیه لیست قیمت انواع روتختی های حوله ای توسط کارشناسان مالی و ناظرین کیفی کارخانه تولیدی زرین ساپ انجام می پذیرد. اگر چه گروه تولیدی زرین ساپ همواره سعی دارد تا قیمت روتختی ها را براساس جنس و متریال اولیه تعیین نموده و با هدف رعایت میزان بودجه و توان مالی خریداران همواره محصولی درجه یک و اعلا را روانه بازار جهانی نماید.

خرید عمده روتختی حوله ای

قیمت انواع روتختی حوله ای که بسیار پر مصرف و پر کاربرد می باشد توسط کارشناسان مالی این گروه تولیدی تعیین و مشخص می شود. عمده خریدار این مدل روتختی هتل داران و بیمارستان ها هستند. به دلیل حوله ای بودن و دوام بالا و همچنین طرح ساده ای که دارند بسیار مورد توجه هتل ها قرار گرفته است. شرکت زرین ساپ که یکی از تولید کننده های محصولات حوله ای و بهداشتی می باشد روتختی های خود را در بهترین کیفیت تولید می نماید. این شرکت بیش از نیمی محصولات حوله ای هتل ها و بیمارستان های کشور را تولید و روانه بازار جهانی می نماید.

تولیدی روتختی حوله ای

موارد استفاده روتختی حوله ای

یکی از تولیدی های روتختی حوله ای مطرح زرین ساپ میباشد. این مجموعه در رنگ ها و طرح های مختلفی روتختی حوله ای تولید میکند. متریال های به کار برده شده در این روتختی ها بسیار باکیفیت و استاندارد میباشد. روتختی های حوله ای برای کسب و کارهایی مانند هتلداری بسیار مناسب است چرا که سایر روتختی هزینه بسیار زیادی نسبت به روتختی حوله دارند. روتختی یک آیتم مصرفی و بسیار مهم بشمار می آيد.

چراکه تمیزی این روتختی برای اکثر مهمانان اهمیت بسیاری دارد. یکی دیگر از محصولات زرین ساپ دمپایی هتلی میباشد. این دمپایی هتلی نیز یکی از آیتم های مهم هتل به شمار می آید. چرا که بر روی بهداشت محیط تاثیر زیادی دارد.

موارد استفاده روتختی حوله ای

خرید اینترنتی روتختی حوله ای

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت انواع روتختی حوله ای سعی دارد تا این محصولات را در دو نوع تک نفره و دو نفره تولید و به صورت عمده به فروش برساند. ابعاد رو تختی تک نفره ۲۱۰*۱۵۰ و ابعاد روتختی دو نفره ۲۲۰*۲۰۰ می باشد. قیمت خرید عمده انواع روتختی حوله ای به دلیل نبود واسطه در بین کارخانه و خریدار ارزان تر و مناسب تر از خرید روتختی به صورت خرده می باشد. روتختی های تک نفره به دلیل ابعاد کوچک تری که دارند ارزان تر می باشند البته ناگفته نماند که کیفیت، اصلی ترین فاکتور قیمت گذاری می باشد.

ویژگی های روتختی های حوله ای:

قیمت روتختی حوله ای کبریتی دو نفره درجه یک

امروزه مصرف این نوع روتختی بسیار افزایش یافته چرا که دارای ویژگی های بارز زیر میباشد:

  1. دارای خاصیت گرمایی فوق العاده ای می باشد.
  2. وزن نسبتا سبکی دارد در عین حالی که حجیم است.
  3. بسیار مقاوم در برابر مواد ضدعفونی و شوینده های قوی
  4. داشتن عمر طولانی
  5. نرم و لطیف بودن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *